MSR Hubba Hubba HP? Niet echt goedkoop, maar met ruim 300 euro wel flink goedkoper dan Hilleberg etc. Minder dan 2 kg.
Wim
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De 2011 versie van de MSR Hubba Hubba is groen, net zoals de andere tenten van MSR. Het lijkt juist wel als of geel niet meer verkrijgbaar is.eric190173 schreef:De kleur van de MSR Hubba Hubba is een erg uitgesproken kleur, ik kan me voorstellen dat je dat niet wilt bijvoorbeeld...
Ik had een Coleman Ohio. Afgezien van het gewicht een toptent. Zoals je zelf zi kun je voor honderd euro niet alles hebben. Ik zou zeggen, ook voor vijfhonderd euro niet.Pedalero schreef:Niet meer voor jou van toepassing, maar wellicht voor anderen (waaronder ik): de Coleman Falcon X2. Officieel een tweepersoonstent, maar gezien de afmetingen vind ik dat een beetje een grap. Het lijkt me een ruime eenpersoonstent. 1,45 kg. Inmiddels ben ik te weten gekomen dat je bij deze tent eerst de binnentent moet opzetten en dan de buitentent erover moet doen. Vind ik niet ideaal, maar voor 99,95 euro kun je niet alles hebben: http://www.kampeermarkt.com/Coleman-Falcon-X2.html
Heeft iemand ervaring met de kwaliteit van Coleman tenten?