Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 9s shifter: oud of nieuw model? - Forum Wereldfietser

9s shifter: oud of nieuw model?

Wie kan mij vertellen of deze shifters de oude of de nieuwe 9s campa shifters zijn. De oude trekken volgens onze Engelse collega's net iets meer kabel en zou ik op mijn fiets moeten kunnen schroeven. Ik vermoed aan de opschriften te zien dat het om de oudere variant gaat.

Sjors
Sjors schreef:Wie kan mij vertellen of deze[/url] shifters de oude of de nieuwe 9s campa shifters zijn.
ronde bovenkant, geen grepen met puntjes, is dat niet later? .
Ja, dat dacht ik in eerste instantie ook, maar vergeleken bij deze 9s Veloce grepen zien ze er weer oud uit:

Afbeelding

Maar misschien is dat alleen een uiterlijke wijziging.

Sjors
Sjors schreef:
Ja, dat dacht ik in eerste instantie ook, maar vergeleken bij deze 9s Veloce grepen zien ze er weer oud uit:

Afbeelding

Maar misschien is dat alleen een uiterlijke wijziging.

Sjors
Ik kan er bij Campa ook geen chocola van maken, een stapel catalogie doorgeploegd , maar geen jaar tegengekomen met geperforeerde paddles, dat begon bij centaur
Bedankt, wie wat bewaart, die heeft wat ;) Maar zo lang mogen catalogi bij mij niet blijven!

Zojuist adverteerder om meer info gevraagd. En anders gaat de gelegenheid om eens campa shifters uit te proberen voorbij..

Ook geen ramp.

Sjors