Op mijn Rohloff ATB van het merk Poison dacht ik over de meeste onderdelen goed nagedacht te hebben.
Helaas geeft de ISIS trapas serieuze problemen.
De eerste (Tange-Seiki) trapas had al na 5000 km speling.
Nu, na 10.000 km is de linker crank in Azerbaijan een eigen leven gaan leiden, hij lag met flink trappen zonder aankondiging op de grond...
Oftewel, van ISIS heb ik schoon genoeg.
Maar wat is probleemloos en onversluitbaar???
Er is (te) veel keuze, wie weet de voor en nadelen van elk type op te noemen?
John.
Helaas geeft de ISIS trapas serieuze problemen.
De eerste (Tange-Seiki) trapas had al na 5000 km speling.
Nu, na 10.000 km is de linker crank in Azerbaijan een eigen leven gaan leiden, hij lag met flink trappen zonder aankondiging op de grond...
Oftewel, van ISIS heb ik schoon genoeg.
Maar wat is probleemloos en onversluitbaar???
Er is (te) veel keuze, wie weet de voor en nadelen van elk type op te noemen?
John.