Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik hoop wel dat ze bij de Son dynamo's van de lagering en smering afblijvenLeo van Lierop schreef:Voor 276 euro heb je een Son.
http://www.vittorio.nl/index.php?module ... ticleID=23
Is misschien iets te duur voor je.
Marc, je hebt 'm nou een paar maanden. Is dat wiel een beetje behoorlijk gemaakt?geelfietsje schreef:Beste meedenkers,
Na een hoop gepuzzel, wikken en wegen, ben ik eruit; Ik heb een wiel besteld bij BIKE-COMPONENTS.DE. Even afwachten of hij netjes gespaakt is, maar voor geen 100 Euro ben ik klaar. Hij is overigens voor ritten in het donker op mijn ligfiets, zodat degelijkheid niet de hoogste prioriteit heeft (licht wel).
Het is de DH-3N72 naaf geworden. Deze schijnt heel behoorlijke afdichtingen te hebben en niet teveel verlies als hij niet aanstaat. Op mijn vakantiefiets heb ik een SON en die bevalt prima maar is te fors aan de prijs voor dit doel.
PS Wat krijg je bij de LBS toch een hoop onzin verhalen te horen (viel snel af dus). Verder aardige mensen hoor, maar ik ga nooit met ze in discussie . Bike-components.de is voor mij nieuw, dus ik moet nog even afwachten of het een rond of vierkant wiel wordt.
Bedankt en groeten,
Marc