Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 3 maanden weg - Forum Wereldfietser

3 maanden weg

Vandaag toestemming gekregen om 3 maanden weg te mogen, loop op vleugeltjes. Nu nog bedenken waarheen en wat ik ga doen.
Van de week L Pl van de Fillipijnen bij mijn zus halen, die is daar zo enthousiast over dat ze er de 3e keer heen wil, ik ben er nog niet geweest.

:lol:
fiets-ster schreef: en wat ik ga doen.
Wij zijn onlangs op fietsvakantie geweest, ik kan het je van harte aanraden! :lol:
Filippijnen is mooi, maar je moet wel tegen de vochtige warmte kunnen, zeker als je veel wil fietsen. En blijf weg uit de zuidoostelijke eilandengroep ivm terrorisme.
fiets-ster schreef:Vandaag toestemming gekregen om 3 maanden weg te mogen, loop op vleugeltjes. Nu nog bedenken waarheen en wat ik ga doen.
Van de week L Pl van de Fillipijnen bij mijn zus halen, die is daar zo enthousiast over dat ze er de 3e keer heen wil, ik ben er nog niet geweest.

Heeft je zus daar dan ook op de fiets rondgereisd? Een land beleven backpackend of op de fiets is een wereld van verschil. Wanneer ga je? Ik ga waarschijnlijk zelf naar West-Australie in november / december. Heerlijk fietsen daar.

Rutger
www.rutgersreizen.nl
Mijn zus fietst niet, daarom wil ik ook eerst bekijken wat ik ga doen. Ken zowel het backpacken als het fietsen in de tropen.
Weet dat er een fietsboek van de Fillipijnen is.
Ik ga dec t/m feb, de koudste maanden kan nog beetje schuiven als prijs ticket veel uitmaakt.