Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje gezocht voor tocht Noorwegen - Nederland - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje gezocht voor tocht Noorwegen - Nederland

Hallo allemaal,

Ik ben van plan om deze zomervakantie een fietsvakantie te maken waarbij ik met het vliegtuig naar Oslo wil vliegen en van daaruit met de trein verder naar Bergen. Van daaruit wil ik vervolgens terug fietsen naar Nederland (Roermond) via Zweden, Denemarken en Duitsland.

Tijdens de tocht overnacht ik bij voorkeur in pensionnetjes / hotelletjes.
Ik heb al aardig wat reis ervaring waarbij ik een fietstocht door de eifel en ardennen heb gemaakt en afgelopen jaar (alleen) een tocht vanuit Linz (Oostenrijk) naar Roermond.

Aangezien de afstand Bergen - Roermond toch wat groter is wil ik dit tochtje graag met iemand anders maken.

ter info, ik ben 22jaar oud (man) en ben op zoek naar een fietsmaatje man/vrouw en leeftijd maakt mij niet zoveel uit zolang je er maar van houd om mooie tochten te maken ;)
ik ben van plan om 19 juli naar oslo te vliegen en van daaruit verder te reizen naar bergen.
Hoi, goed idee om een fietsmaatje te zoeken! Ben je een vrouwelijk apparaat of een mannelijk apparaat? En wat is je leeftijd? Ik denk dat dat wel belangrijke dingen zijn om even te melden.
Zijn apparaten niet onzijdig? :wink:
Phaeton W12 schreef:Hoi, goed idee om een fietsmaatje te zoeken! Ben je een vrouwelijk apparaat of een mannelijk apparaat? En wat is je leeftijd? Ik denk dat dat wel belangrijke dingen zijn om even te melden.
bedankt voor je reactie, ik heb de beginpost iets uitgebreid :) indien meer info is gewenst hoor ik dit graag ;)
hoi, dit lijkt mij erg leuk want ik heb net 2 weken gefietst maar vondt het erg kort zou wel is wat langer weg willen en een grotere reis willen maken per fiets (zelf ben ik 18 jaar)