Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Appeltaart - Forum Wereldfietser

Appeltaart

Op een terrasje vorige week tijdens het openvuurweekend bedachten we dat het leuk zou zijn om de beste appeltaart adresjes te verzamelen...

Hier vast eentje: Dudok appeltaart, op vele plekken in omgeving Rotterdam, Den Haag en sinds kort ook in Arnhem te verkrijgen!

Afbeelding
Suzanne, volgens mij houdt het lijstje hiermee op! :)

Dudok Appeltaart is gewoon superlekkerrrrrrr!!
En nu ook verkrijgbaar in Spijkenise in de Voorstraat bij een Patisserie.

Ronald
Ik geef toe, het is een lastig om een nog lekkerder appeltaart te vinden...

Hoewel... in Rotterdam is nog een andere lekkere appeltaart verkrijgbaar: die van Koekela (hoewel de citroen/merengue daar eigenlijk nog lekkerder is ;-))
De lekkerste appeltaart is natuurlijk de zelfgemaakte, met mix van Koopmans!
(draadje kan bij commerciele mededelingen :D )
Je zou al die adresjes (in binnen- en buitenland) in de database van Openstreetmap kunnen zetten:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Bakery
met shop=bakery en als note=lekkere appeltaart o.i.d. :P

Dan stop ik ze in mijn gps fietskaart en worden ze gerenderd als Afbeelding
Leon schreef:De lekkerste appeltaart is natuurlijk de zelfgemaakte, met mix van Koopmans!
(draadje kan bij commerciele mededelingen :D )
Volgens mij begint het met een paar appelbomen uit eigen tuin ;)
Een jaartje geleden ben ik zo een draadje gestart met goede restaurantjes.
We werkte met waypoints.
Ik kan dit draadje zo snel niet meer vinden.
m-gineering schreef:Volgens mij begint het met een paar appelbomen uit eigen tuin ;)
Vind ik ook! Mijn appelboom geeft net genoeg voor 2 taarten. Nog even wachten tot ik weer kan oogsten. :lol:

Ik moet zeggen dat de appeltaart die we aan het strand "Bij Ons" hebben gegeten tijdens het vorige Rondje Rotterdam ook erg goed was. Deze overtrof de Dudok appeltaart eigenlijk wel.
Dat waren toch die Deense bakkers, dat is andere koek :wink:

Ik zal binnenkort ook de ijstenten gaan renderen op mijn openfietskaart: Afbeelding
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Prop ... /Ice_cream

Nu nog allemaal invoeren aub :P
Ik dacht dat een zekere FV al een boekje aan het samenstellen was ... :) :)

Appeltaart, op zijn Belgisch, net over de grens, als desert,
BIj Luijksgestel over de grens bij de Blauwe Kei, kanaal volgen richting Leopoldsburg, na een paar km rechts naar beneden wit restaurantje

IJssalon : Kees in Geldrop. Het centrum uit richting Heeze, aan de rechterkant.
Kunnen we hier een officiele verkiezing van maken met een jury die de inzendingen gaat beoordelen?
Volgens mij zijn wereldfietsers ook wereldkampioenen appeltaart eten.
Kobus Kuch op de Beestenmarkt in Delft heeft lekkere appeltaart in fietsersformaat.
28"? 622? 700c?

.tsooJ
Nee, gewoon groot!
Als je zo'n 1uur.30 min vantevoren een seintje geeft krijg je in Leek appeltaart vers uit de oven. Je mag ook kiezen voor brownies. Wereldfietsers zijn altijd welkom! (tentje in de tuin?) Volgens mij zijn er vast veel meer wereldfietsers die zich ook wereldkoekenbakkers mogen noemen. Kunnen we een wereldfietsers anex -koekenbakker netwerk opzetten! Bij het rondje Groningen is er altijd iets lekkers uit eigen oven. (en nog gratis ook!) Er gaat dus echt niets boven Groningen!!!

Kom eens langs en/of meefietsen

Ineke Valster
ineke valster schreef:Bij het rondje Groningen is er altijd iets lekkers uit eigen oven. (en nog gratis ook!) Er gaat dus echt niets boven Groningen!!!

Ineke Valster
Wij gaan in het weekend van 22 augustus in Groningen fietsen. :wink: We moeten op zondag in Groningen-stad op familiebezoek maar kunnen zaterdag en zondag tot halverwege de (na)middag lekker in de buurt fietsen. Is er toevallig een rondje rond die tijd, Ineke?
Hi Blanche,
Er geen officieel rondje, want dat is altijd de 2e zondag van de maand. Rondjes om te fietsen zijn er natuurlijk te over en als je de tijd doorgeeft misschien ook wel appeltaart of brownies!

Ineke
Blanche schreef:
ineke valster schreef:Bij het rondje Groningen is er altijd iets lekkers uit eigen oven. (en nog gratis ook!) Er gaat dus echt niets boven Groningen!!!

Ineke Valster
Wij gaan in het weekend van 22 augustus in Groningen fietsen. :wink: We moeten op zondag in Groningen-stad op familiebezoek maar kunnen zaterdag en zondag tot halverwege de (na)middag lekker in de buurt fietsen. Is er toevallig een rondje rond die tijd, Ineke?

Onder rondje groningen 14 maart staat een beschrijving van een route die je zelf kunt fietsen, en ook een appeltaart recept ;)