Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Cuba 2011 - Forum Wereldfietser

Cuba 2011

Mei van dit jaar vlieg ik naar Sofia om vervolgens naar huis te fietsen door de Balkan. Kamperen bij particulieren, wild, op camping en soms een hotelletje.
Rustig fietsen, genieten van natuur en cultuur, veel mensen ontmoeten... dat is mijn motto!

Mocht ik tijd over hebben dit jaar dan zit ik aan een iets wat kortere fietstocht op Cuba te denken en anders volgend jaar evt. Ik zou graag weer eens met een maatje fietsen ook heb nog een plan voor een lange tocht. Zijn er liefhebbers?

Alles over mijn kleurrijke leven: http://www.kleurrijkleven.webklik.nl
Hoi Henk,

Dit past in mijn plan. De periode waar ik aan denk is twee wekenin de periode half november/ begin december. Misschien de westkant van Cuba of het centrale gedeelte. Laat even wten of je mogelijkheden ziet.
Ger
Hoi Ger,

Mijn plan is enigzinds gewijzigd, ben net terug van een mooie tocht door Frankrijk van Briancon naar Cherbourg, dwars door Parijs, via de westkust en Ieper naar huis terug.
Gezien het vele reizen wat ik dit jaar al gedaan heb [mei/juni Balkan] ziet het er niet in ook Cuba dit jaar nog te realiseren.

Misschien volgend jaar!?

Groet Henk