Mijn huidige cassette is versleten. Er zit nu een 9speed 11-34 op. Nu al behoorlijk overkill en straks met de Bob achter de fiets zou ik graag wat kleinere stapjes tussen de versnellingen willen. Kan ik ongestraft een racecassette monteren? Op de site van rose vind ik alleen een deore cassette van 11-28 voor mijn gevoel kan er net zo goed een 11-23 op? Die kan ik op de rose site niet vinden, althans niet in een deore prijsklasse.
11-23 was er op ultegra niveau, 12-23 of 11-25 is er als HG50. Technisch werkt dat, ik snap alleen je redenering niet mbt de BOB. Als je daar kilo's in gooit ben je niet blij met de 11 en is de 23 krap als het een keer tegenzitJohojo schreef:Mijn huidige cassette is versleten. Er zit nu een 9speed 11-34 op. Nu al behoorlijk overkill en straks met de Bob achter de fiets zou ik graag wat kleinere stapjes tussen de versnellingen willen. Kan ik ongestraft een racecassette monteren? Op de site van rose vind ik alleen een deore cassette van 11-28 voor mijn gevoel kan er net zo goed een 11-23 op? Die kan ik op de rose site niet vinden, althans niet in een deore prijsklasse.