Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reismaatje voor juli 2010 - Forum Wereldfietser

Reismaatje voor juli 2010

Hallo,

Ik ben op zoek naar een reismaatje voor de maand juli van dit jaar.
Op zoek naar een avontuurlijke, actieve, culturele vakantie kwam ik op het idee om een fietsreis te maken. Einddoel, zuid-frankrijk of misschien zelfs door naar Santiago de Compostela. Mijn idee was om een eigen route te reizen, van highlight naar hightlight. Onderweg een beetje cityhoppen moet kunnen, evenals uitdagingen dmv ruigere heuvelachtige tot zelfs bergachtige routes. Kamperen met een tent is voor mij een must.
Ik sta voor elk aanvullend idee of tip natuurlijk open.
mocht je interesse hebben, mail me!

Groetjes Guido (20jr)
Geweldig fietsen!! Vooral met een doel ergens heen.
Ik heb dit ook al enige tijd in gedachten zoek alleen ook nog een fietsmaatje.
En nu staat er een oproep van iemand van mijn eigen leeftijd. I.v.p. al die oproepjes van die pensioen gangers.. die 3 maand onderweg kunnen/willen.

Ik hoor wel van je!
Hoi Guido en Celien,

Ik ben mieke, 22 jaar en hou ook zeker van een uitdaging! Ik ben al een keertje naar Parijs wezen fietsen, maar wil nu verder naar het Zuiden. Ik zat te denken aan Valencia. Ik ben ook van het primitieve gedoe, met tentje en eigen kookspulletetjes etc. Daarnaast ben ik ook nog vooral jong en hou dus ook van een terrasje of kroegje op z´n tijd. Laat maar horen hoe jullie hierover denken! (zouden jullie ook al in juni kunnen vertrekken)?

Groetjes mieke
Celien schreef: al die oproepjes van die pensioen gangers...
Om Jan Blaasers humor te benoemen: [deskremenoassie]. :lol: Wij (bijna) pensioemgangers rijden jullie er zo uit. :wink:
hallo
hebben jullie al concrete plannen? hopelijk ben ik met mijn 27 lentes nog niet te oud! groetjes isabelle
Leuk dat er meer mensen zijn van mijn leeftijd (22) zijn die in juli met de fiets willen gaan reizen.
Misschien is het een idee voor alle geinterresseerde om een keer op een terrasje samen te komen zodat we kennis kunnen maken? Dat is ook een stuk makkelijker concrete plannen maken.
Hey leuk dat er hier wat meer mensen van mijn eigen leeftijd (21) zitten :D
Ik kan dan alleen niet mee want ben dan al op fietsvakantie (alhoewel dat ook niet zo'n ramp is natuurlijk :wink: )
Er is al een tijdje niet gereageerd in deze thread. Is er nog interesse of heeft iedereen al andere plannen?