Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GPS-kaarten van Reise Know How? - Forum Wereldfietser

GPS-kaarten van Reise Know How?

Kijkend op de site van Reise Know How zie ik dat ze digitale versies van hun kaarten hebben. Zie voorbeeld. Ik heb een Garmin Etrex en Mapsource. Kan ik wat met een van die versies, ik bedoel als achtergrond kaart op m'n GPS? Al die verschillende versies zeggen me nl niets.
Ik ken die kaarten niet, maar ik neem aan dat het digitale scans zijn die je met programma's als Oziexplorer kunt bekijken. Je zou er tracks mee kunnen maken die je weer in mapsource en de Etrex kunt bekijken, maar niet als achtergrond kaart (met eenGarmin Dakota of Oregon zou dat mogelijk wel kunnen)
Jammer dat ik ze niet als achtergrond in m'n GPS kan krijgen! Ja, en om alleen tracks te maken zijn er wel genoeg andere mogelijkheden.
Ga dus maar even verder op zoek naar geschikte kaarten van Mozambique/Malawi. Tips waar te vinden?
Southern Africa Streetmaps v/ 2 - MapID: 1692
Commercial streetmap of Botswana, Lesotho, Malawi, Mozambique, Namibia, South Africa, Swaziland, Zambia and Zimbabwe.
Source: Garmap
Contains more than 750.000km road data across the nine countries and street level data for more than 1700 cities, towns and villages in South Africa and other major cities in the south african region. It also provides routable roads and tracks for 55 game reserves and parks in Botswana, Malawi, South Africa and Zambia.

Southern Africa Streetmaps (Topo & Rec), 2009 - MapID: 1215
Commercial topographic map of Botswana, Lesotho, Malawi, Mozambique, Namibia, South Africa, Swaziland, Zambia and Zimbabwe

http://www.garmap.co.za/