Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Column - Forum Wereldfietser

Column

Ik kan op het verplaatste Column bericht geen antwoord geven.
De knoppen missen gewoon die wel bij alle andere posts staan.
Ligt dit aan mij of is er wat anders mis?

Mijn antwoord zou zijn:

Bedoel je met column 'Het leven van een wereldfietser'? Want iets anders zie ik niet.

[persoonlijke mening] Ik vind dat meer een reisverslagje van een fietstocht van een dag. Bij een column zou ik verwachten dat je een actueel onderwerp pakt, liefst met fietsen te maken, en daar een leuke, bijzondere, grappige, baanbrekende, controvesieele visie over schrijft.
Voor reisverslagen hebben we al een ander forum[/persoonlijke mening]

het schrjiven van een (goede) column is niet gemakkelijk.
Volgens wikipedia is een column een kort stukje proza waarin de auteur spits en uitdagend zijn mening ventileert. Het stukje voldoet m.i. niet aan dit ctriterium. Neemt niet weg dat ik het leuk en inspirerend vind om te lezen. Zeker met die mooie foto's erbij. Wellicht dat het geen column moet heten maar zoiets als "Wereldfietsers schrijven" of verzin maar wat.
Ik ben bewust niet op de inhoud van het stukje ingegaan. Ik vind bijna alle resiverslagen leuk om te lezen en zeker als er foto's bij staan, dan is al gauw de moeite waarde. Ook dit was leuk om te kijken en te lezen. Ook in de forumrubriek reisverslagen lees en kijk ik vaak. Soms haal ik de link uit het onderschrift van iemand.

Mijn punt is dat de huidige column meer in de reisverslagen thuis hoort. Daarnaast is er al een 'nieuws-item' reisigers onderweg, die ook naar reisverslagen verwijst. Dus een beetje dubbel.

Misschien is dit niet wat RobertJan wil horen, maar goed... hij vroeg naar feedback.
HansvanderVeeke schreef:Ik kan op het verplaatste Column bericht geen antwoord geven.
De knoppen missen gewoon die wel bij alle andere posts staan.
Ligt dit aan mij of is er wat anders mis?
Geen van beide. Het bericht stond eerst in dit forum (Kletspraat) en er was al op gereageerd toen het is verplaatst naar Mededelingen. De reeds geplaatste reacties in het bericht 'Column' zijn daarbij meeverhuisd. Het forum Mededelingen is bedoeld voor mededelingen van moderators, bestuur en administrators aan de gebruikers van het forum, zonder dat de laatsten daarop kunnen reageren in diezelfde discussiedraad. Als een forumgebruiker op een mededeling wil reageren zal hij/zij dit via een nieuw bericht in bijvoorbeeld Feedback moeten doen.
Bedankt voor de feedback Hans en eenzame fietser. Ik ben blij dat het stukje blijkbaar aardig geschreven is.

Om het breed te houden, heb ik het "Het leven van een Wereldfietser..." genoemd. Ik denk dat vrijwel alles hierin samengevat kan worden wat met het fietsreizen te maken heeft. Ook een reisverslag van een middagje fietsen :wink:. Zo lang er maar het fietsen bij zit.
Mochten er mensen zijn die leuke hersenspinsels hebben uitgetypt, dan zie ik dat graag aankomen met de moderne postduif :D.

Aangezien het wat luchtigers is vergeleken met veel zaken op de voorpagina, net als "Fietsers Onderweg", is mijn keuze om deze twee onderwerpen te rouleren. Aangezien ik wat meer vrije tijd heb dan Sander (zeker momenteel...), mag het geen probleem zijn voor mij om die met enige regelmaat te wisselen.

Fietsgroetjes,

Robertjan
Je kunt ook een 'stokjes' systeem ervan maken waarbij de vorige schrijver het 'stokje' doorgeeft aan de volgende schrijver. Er zijn hier genoeg mensen op het forum die wel een 'stokje' kunnen en willen aannemen en iets willen produceren. Er zijn onderwerpen genoeg. Mensen die het 'stokje' aannemen moeten dan wel binnen afzienbare tijd reageren.
Dat is ook een mogelijkheid inderdaad. Aangezien ik het stokje eigenlijk al aan Wouter heb doorgegeven, kan hij dan het stokje aan jou overgeven? :wink:

Over een week of 4 kan ik het dan plaatsen.
Degene die het stokje heeft (zullen we het verder de fietspomp noemen?) mag bepalen aan wie hij/zij het doorgeeft. Als Wouter de fietspomp aan mij wil geven, dan zal ik wat produceren. En dan mag ik daarna iemand kiezen om de pomp aan door te geven. Toch?
Goed bedacht Hans. Ik zal het doorgeven aan Wouter :wink:.