Op 8, 9 en 10 mei vindt het voorjaars-weekend plaats! We luiden het nieuwe seizoen in met fietstochten door de bollen-velden. Vanaf vrijdag ben je welkom op camping Le Parage in Noordwijk. Zaterdagavond kun je genieten van een maaltijd en fiets-lezingen. Bernadette Speet is weer thuis en laat ons nagenieten van haar twee jaar durende tocht en wie weet waar Nova Scotia ligt?Tom Huizenga zal het je allemaal vertellen . Op zondag is de ALV.
De algemene ledenvergadering vangt aan om 10 uur. We willen hier laten zien wat we het afgelopen jaar gedaan hebben en we zijn benieuwd naar jullie reactie daarop.
Camping Le Parage
Langevelderlaan 43
2204 BC Noordwijk
Opgeven is niet nodig, je aanwezigheid wel!!
Zoals gewoonlijk kun je ook mee-eten. Voor 5 euro pp heb je weer een vol buikje. De vorige keer had ik veel drank over. Nu dus gekozen voor alleen eten en neem dus je eigen drank mee! Het plan was om een grote pan met Paella te maken en tappa's erbij met natuurlijk een veggie alternatief. Ik heb een Paella pan van een meter doorsnede maar geen grote brander. Is er een meeter met paella brander?
Inge
De algemene ledenvergadering vangt aan om 10 uur. We willen hier laten zien wat we het afgelopen jaar gedaan hebben en we zijn benieuwd naar jullie reactie daarop.
Camping Le Parage
Langevelderlaan 43
2204 BC Noordwijk
Opgeven is niet nodig, je aanwezigheid wel!!
Zoals gewoonlijk kun je ook mee-eten. Voor 5 euro pp heb je weer een vol buikje. De vorige keer had ik veel drank over. Nu dus gekozen voor alleen eten en neem dus je eigen drank mee! Het plan was om een grote pan met Paella te maken en tappa's erbij met natuurlijk een veggie alternatief. Ik heb een Paella pan van een meter doorsnede maar geen grote brander. Is er een meeter met paella brander?
Inge