Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Mocht het geen kopvervet zijn, dan is het een tip om je remmen er mee te bevestigen en te beschermen. Kroon Oil levert het in kleine potjes voor 12,95.Hittebestendige montagepasta op bentonietbasis met zeer fijn verdeelde koperdeeltjes. Biedt een optimale bescherming tegen corrosie, vastvreten en oxidatie van metalen. Is ongevoelig voor zuren, water, pekel en loog en vormt een beschermende koperlaag op het metaaloppervlak. Temperatuurbereik: -40 tot +1350 graden C.
Zijn die stiften bij v-brakes cantilever dan ook zo roestig? (Ik vraag dit omdat ik alleen bekend ben met zijoptrek en centerpull remmen.)Wim schreef:Ik weet het niet, maar ik vermoed omdat dat minder sterk is. Op mijn heel luxe frame zitten evenmin rvs stiften. In elk geval, dit heeft dus niets met Magura te maken, maar met je frame.
Wim
Nou sorry hoor, het was bedoeld als een serieuze vraag.Wim schreef:Doe alsjeblieft niet zo eigenwijs Whave. Niet voor de eerste keer is wat je zegt onjuist. Iedereen kan het een keer mis hebben, maar dat proberen te maskeren door de wijsneus uit te hangen kan ik niet echt waarderen.
De serieuze vraag verwordt zo tot de oninteressante vraag wat een frame is, en wat een rem. Wie een frame koopt zal ontdekken dat de stiften er altijd bij horen. Wie remmen koopt zal ontdekken dat de stiften er nooit bij zitten.
Wim