Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bever uitverkoop - Forum Wereldfietser

Bever uitverkoop

Ik kreeg vandaag een folder in de bus van Bever die ook uitverkoop heeft.
Interessant voor de fietsers zijn onder andere Vaude Roadmaster fietstassen en een Eureka Yellowstone tentje voor 2-3 personen. Dit tentje heb ik ook en het bevalt prima. Veel ruimte (voor 2 personen) en aan beide kanten een ingang (hij is gespiegeld) waardoor de mensen met een kleine blaas 's nachts niet de mensen met een grote blaas hoeven te storen.

Even voor de duidelijkheid: Ik heb geen banden of voordeel bij Bever.
Eureka Yellowstone
hoe lijkt je deze tent voor 3 personen, 1 volwassene en 2 jongens van 13 en 15? ik zie grondmaten 1,85 m bij 2,30 m en kan je je fietstassen nog een beetje kwijt?
whave schreef:
Eureka Yellowstone
hoe lijkt je deze tent voor 3 personen, 1 volwassene en 2 jongens van 13 en 15? ik zie grondmaten 1,85 m bij 2,30 m en kan je je fietstassen nog een beetje kwijt?
Als je 3 matjes erin legt, dan is hij 'vol'. Je kunt dan nog een (kleine) tas aan het voeteneinde kwijt. Zeker bij de kinderen. Maar je hebt in beide 'voorstukjes' dan nog genoeg ruimte om een paar fietstassen kwijt te raken.

Beantwoordt dit je vraag?
Wij (ik & mijn reismaatje) hebben de tent vanochtend gekocht bij Bever.

Prijs was eerst 280 euro maar is nu voor 180 te koop. Daarnaast hebben we een kortingskaart waardoor er nog is 10% afgaat en er nog maar 162 over blijft. Bizar genoeg hoefde wij in Haarlem maar 130 euro af te rekenen. Wellicht een foutje maar je hoort mij niet klagen.

Lijkt me een hele goede tent, zeker voor die prijs.
In Amsterdam was die tent gisteravond al uitverkocht. Maar daar kwam ik niet voor, ik heb een mooie regenjas weten te scoren.

Groetjes,
Frank