Helaas, ik zag wel dat de modellen vanaf 95 allemaal een verende voorvork hadden, van daarvoor ook niks gevonden.
Maar misschien kan het www.mountainbikemuseum.nl in Arnhem je helpen.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Helaas, ik zag wel dat de modellen vanaf 95 allemaal een verende voorvork hadden, van daarvoor ook niks gevonden.
Daar begon de ellende ja, nadat ik met de offroad route vanaf de Harskamperdennen vorig jaar op het pauze punt daar bij het museum was. Toen wilde ik ook m'n eerste mountainbike weer terug Denk dat ik die maar eens gaan polsen als ik er hier niet uitkom ja._Peter_ schreef: ↑wo 10 jun, 2020 22:39
Maar misschien kan het www.mountainbikemuseum.nl in Arnhem je helpen.
Ja die vond ik ook ja, toch denk ik dat dat te laat is als ik het vergelijk met andere resultaten... Toch jammer dat ik 'm niet nieuw heb gekocht destijds, dan had 'ie hooguit overjarig kunnen zijn
Goed gevonden! Lijkt later dan 1991 te zijn gezien de kleurkeuzes en bestickering....JanH schreef: Staat niet in deze van 1991
Daar gaat wel tijd en geld inzitten, want niet alles is meer te krijgen voor ook nog een reeële prijs. Je bent dus vooral lang bezig met zoeken naar de juiste onderdelen. Banden worden bij die 30 jaar oude fietsen wel een probleem want die van mij lust achter max 1,85" met noppen en met een Kojak nog net 2". En de Goliath die ik had is inmiddels vergaan.
Denk dat het dan meer een 1+1=1 wordt met een donor ja. Steeds de hoofdprijs betalen voor een enkel onderdeel heb ik denk ik geen zin in.
Deze is gelukkig wat jonger. Hier gaat nog makkelijk 50mm in, al lijkt me niet dat ik de uitgedroogde originele 1.95 inch Kenda's die er nu nog op zitten ook weer terug erop zouden gaan als ze eraf komen...
Jazeker!abre facil schreef: ↑do 11 jun, 2020 17:51Jurr, staat dat Iguana er een beetje "penachtig" op geschreven/gedrukt? Zo ja, dan het is het modeljaar 1993, alle Giants hadden toen het type/model er een beetje "handgeschreven" uitziend opgedrukt.
Bedoel je op een 1x drivetrain?_Peter_ schreef: ↑do 11 jun, 2020 17:43Geen nieuwe aanwinst, maar ik lees net dat de nieuwste SRAM cassette tot 52 tanden heeft, dan vraag ik me af is dat niet een beetje de wereld op zijn kop? ik rijdt op mijn ligfiets nu met 30-39-53 voor en achter 11-36 in een 3x10 configuratie en als ik dat zo door de ritzelrechner gooi zie ik het voordeel van die grote stappen niet. Daarnaast is mijn bereik (vooral naar boven) 60% groter, al is 520% ook niet mis.
Ook het gewicht is met 370 gram +/- niet mis (prijs weet ik niet, maar zal ook niet misselijk zijn) al heb je dan weer het voordeel van minder bladen voor en voor ook geen derailleur.
Dat is de metro van London ook, je moet alleen wel even weten wat wat is, daarna kun je prima zonder legenda. Maar inderdaad mooi uitgevoerd door die vriend van jullie. In het echt denk ik mooier dan op de foto, want het goud lijkt bij mij meer zwart.arnob schreef: ↑do 11 jun, 2020 19:17Voor wat betreft de kaart van Europa: 's-Hertogenbosch is goudglanzend messing, gans links is het groene Ierland, gans rechts bovenin in gouden St Petersburg en helemaal onderaan Rome. De kaart is gecomprimeerd op 1 deel hoogte en 3 delen breedte, aangepast aan het formaat van de plank. Voor ons is het allemaal prima herkenbaar