door
Shane » wo 17 nov, 2010 17:01
DeFietsreiziger schreef:Wat ik raar vind aan de fiets, is een zilverkleurige Rohloff met een zwarte naafdynamo voor. Een een zilverkleurige stuurpen had ook mooier geweest. Veren op de zadel zijn toch overbodig, is een stalen frame al niet comfortabel genoeg?
Ik heb zelf de Rohloff mee genomen van mijn oude fiets, en vind een zwarte Son mooier, ik vind dat Martin verder een goed balance heeft gevonden met Zwarte/silver om de fiets nog smaakvol over te laten komen zonder dat het te zwart wordt.
Geveerd brooks had ik ook op mijn ander fiets en vind ik prettig, dus daar ga ik niet aan rommellen, dan maar 200g extra mee nemen
Als ik ooit te veel geld heb zou ik nitto stuurpen/zadel pen op kunnen zetten maar ik vind het mooi geweest. Ik heb met deze fiets nergens een compromise moeten doen en hij is precies hoe ik hem wil hebben qua onderdelen. De fiets zal nooit meer zo mooi zijn als 2 weken geleden, hij zit nu al onder de modder, straks stof en weet ik veel wat anders. Hij is gemaakt om mee te fietsen en niet op de muur hangen