Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 46 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34748 berichten

De tovenaar schreef:De hel van het Noorden, maar ver van het bos van Wallers ;-) Waar is dit?
O dat is nog een keurige strakke weg, hier eentje van Rügen :wink:

Afbeelding

Ik gok op Roemenië

Michael W schreef:Ik gok op Roemenië
Veel dichterbij! 8)

De tovenaar schreef:
Michael W schreef:Ik gok op Roemenië
Veel dichterbij! 8)
Dat dacht ik wel vanwege dat cement ertussen :wink:

Duitsland ?

Michael W schreef:Duitsland?
Nog dichterbij, het is ergens in Nederland ;-)

Limburg?

Blanche schreef:Limburg?
Nee, maar er wordt wel een wielerkoers over deze keien gereden 8)

Blanche schreef:Limburg?
Dan doe ik Brabant :wink:

Michael W schreef:
Blanche schreef:Limburg?
Dan doe ik Brabant :wink:
Ook geen Brabant. Nog een hint, de Ronde van vorig jaar werd gewonnen door de beste Nederlander in Parijs Roubaix van dit jaar ;-)

De tovenaar schreef:
Michael W schreef:
Blanche schreef:Limburg?
Dan doe ik Brabant :wink:
Ook geen Brabant. Nog een hint, de Ronde van vorig jaar werd gewonnen door de beste Nederlander in Parijs Roubaix van dit jaar ;-)
Ronde van Drenthe , Maaskant hé :wink:

Ergens hier dus
Afbeelding

Inderdaad in Drenthe. Er zijn veel kasseistroken daar, ik zie dat het parcours niet over de strook van de foto is gegaan. :lol:
De lokatie van de foto is overigens wel te vinden. Nog even verder zoeken dus ;-)

De tovenaar schreef:Inderdaad in Drenthe. Er zijn veel kasseistroken daar, ik zie dat het parcours niet over de strook van de foto is gegaan. :lol:
De lokatie van de foto is overigens wel te vinden. Nog even verder zoeken dus ;-)
De Kasseien op de VAMberg ?

Michael W schreef:De Kasseien op de VAMberg ?
Volgens mij ligt daar gewoon asfalt:
Afbeelding
Afbeelding

Het is daar inderdaad niet ver vandaan, op dezelfde dag dat ik die foto van de kasseien heb gemaakt zijn ook bovenstaande fotos van de VAM berg gemaakt.

In Noord Drenthe liggen veel keienstroken. Ik ben er over meerdere gehobbeld.
Bijvoorbeeld bij Buinen, de Boslaan of bij Exloo, de Valtherzandweg of bij Odoorn, de Exloerweg of bij Borger.

Ik gok op de Boslaan.. :roll:

Buinen 8)

We fietsten door bossen en landerijen langs Noord-Sleen en Sleen weer naar Dip. Na enige lafenis en het aanschouwen van de videobeelden (met een geïmiteerd stukje Parijs-Roubaix zonder valpartijen-een stuk kasseien in de Hel van het Noorden moest eraan geloven-) werden de fietsen onder handen genomen

Kijk ! Bij het Buinerveld:
Afbeelding

Niet bij Exloo of Buinen, Michael zat er niet ver vandaan. Als je goed googled of elders zoekt vind je de exacte coordinaten 8)

Michael W schreef:We fietsten door bossen en landerijen langs Noord-Sleen en Sleen weer naar Dip. Na enige lafenis en het aanschouwen van de videobeelden (met een geïmiteerd stukje Parijs-Roubaix zonder valpartijen-een stuk kasseien in de Hel van het Noorden moest eraan geloven-) werden de fietsen onder handen genomen
Dat was volgens mij bij Exloo, tijdens een andere fietstocht :lol:

De tovenaar schreef:Niet bij Exloo of Buinen, Michael zat er niet ver vandaan. Als je goed googled of elders zoekt vind je de exacte coordinaten 8)
De middeleeuwse keienweg van Bronneger ?

Michael W schreef:De middeleeuwse keienweg van Bronneger ?
Nee, je zat er met de VAM al vrij dichtbij