Alles is persoonlijk natuurlijk maar ze lijken me juist erg groot dus zou het juist voor grote handen ook lekker moeten vasthouden?Haike schreef:Maar alleen geschikt als je niet al te grote handen hebt, ik kan er de mijne niet goed op kwijt.windinderugfietser schreef: Dat wilde ik niet hebben als ik weken op pad ga en heb gelijk geinformeerd of er niet wat beters was te krijgen en toen lieten ze me de Ergon GC3 zien en dat zag en voelde 100% beter. http://www.ergon-bike.com/us/en/product/gc3
Een ander argument om voor de GC3 te kiezen is dat het er ook een stuk fraaier uitzag
Verder vind ik het erg leuk om te zien waarmee men zoal op fietsvakantie gaat. Van 6 tot 35 kg bagage en van aangeklede racefiets tot stadsfiets met trommelremmen.
Zelf zit ik denk ik zo rond de 18kg aan bagage en zit ik altijd te woekeren met bagageruimte voor boodschappen onderweg. Heb dat opgelost door een los rugzakje bovenop mijn achtertas vast te binden. Waar moet je anders al die bananen, chips, blikjes fris, stokbroden, hammen, kazen etc kwijt zodat je er én snel bij kan én het niet geplet wordt én je andere spullen schoon houdt?