Voor iemand die wil valsspelen tijdens het wielrennen is een e-bike ook wel handig. Om maar even on-topic te blijven.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Voor iemand die wil valsspelen tijdens het wielrennen is een e-bike ook wel handig. Om maar even on-topic te blijven.
250 W is niet nodig. Als een renner in de laatste 10 minuten 100 W extra krijgt is dat al een flink voordeel. Theoretisch is een batterij van 16 Wh daarvoor voldoende, maar laten we er een nemen van 25 Wh. Dat is dus maar een twintigste van de batterij van een standaard E-bike.WimB schreef: ↑za 17 jun, 2023 12:22Maar nu in de praktijk. Wat voor motortje moet je in het frame hebben om jouw te helpen als je zelf al tegen de 1000W aan het leveren bent. Wat voor een accu heb je daarvoor nodig. Moet je de hele dag met dat hogere gewicht rond rijden of ???.
Volgens mij is het niet zo simpel vind het een beetje opgeklopt.
https://mahle-smartbike.com/x20/
Loslaten Wim.
Altijd al willen weten hoe?
Nergens staat dat 100% van de mountainbikers in het Sauerland verminderde lichaamsfuncties zouden hebben, dat maak jij er van. Waarschijnlijk beleven ze alleen plezier aan het fietsen op een andere manier dan jij. Voor de goede orde, ik rij nog steeds zonder e-ondersteuning, net als jij.Leon schreef: ↑zo 18 jun, 2023 10:17Niemand zal je tegenspreken J, dat het voor jou zonder meer geweldig is dat er e-bikes bestaan. Hulde aan de techniek, geniet er van!
De waarneming van Fedor dat 100% van de mountainbikers in het Sauerland ook verminderde lichaamsfuncties lijken te hebben vind ik daarnaast toch wel schokkend, en een compleet ander ander onderwerp.