door
Yopie » do 17 dec, 2015 13:05
DouweFries schreef:Yopie, ik woon in de buurt van het Dwingelderveld (als ik de tent achterop de fiets leg en de trein pak
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
), mocht je daar in de buurt zijn en een fietsmaatje zoeken dan roep je maar! Het lijkt mij erg leuk!!
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Nejnej want jij hebt geen fatbike of 29+ om mee te ruilen, dussssss helaas Douwe!
Alien schreef:DouweFries schreef:[…] probeer Yopie op de foto te krijgen!! We kennen alleen die dikke fiets, wordt tijd voor de persoon er op.
Iets zegt me dat dat geen toeval is.
Iets zegt me dat je daar wel eens gelijk in kan hebben.
55er schreef:+1
Yopie zoekt haar lol bij een Troll
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Surly Troll, zou ik best willen hebben ja!
Pat schreef:
Moooooi! die ga ik later googlen, wil daar een sticker van maken, voor op de deuken van m'n oude autootje, stickerssss dus! Thanks!
Pat schreef:Zelf ben ik wat aan het zoeken naar een wat meer ergonomische houding voor mijn pols/handgewricht.
Zelf vind ik bar-ends fijn, vooral bij klimmen en lange afstanden, geeft meer verschillende handposities. Het stuur wordt er alleen nog breder van en bij het snellere werk vind ik ze niks, ook omdat je handen te ver van de remmen staan. Ook heb ik dikke leren handvatten, zeer geschikt om urenlang over gruswegen en rotsgrond te rammelen.
De barends zijn zachte Cane Creek (fijn in barre winters) en de handvaten zijn leren San Marco, niet goedkoop maar na vele jaren zijn ze nog prima. Het leer wordt wel steeds kreukeliger maar dat vind ik eigenlijk heel mooi staan.