Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nazomerweekend 2007 - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

Nazomerweekend 2007

134 berichten

@ Bas en Willem

Wij (Douwe en ik) fietsen op vrijdag vanuit Zuid Holland 'bovenlangs' (Via Breukelen, route 11, 17 en 21 op de ANWB fietskaart) naar het nazomer weekend. Das voor jullie behoorlijk om vannuit Rotterdam. Rijden jullie samen 'onderlangs' of haken jullie toch bij ons aan?

Anderen ook welkom!

Blanche

Even de alternatieven door de route planner heen gehaald. Breukelen op de heenweg wordt voor mij een beetje al te ambitieus zo'n 130km.

Via www.map24.nl (op voetganger in gesteld) kom ik vanuit Rotterdam op 111 km uit... en met een gezellige kookavond de avond ervoor... ga ik denk toch maar onderlangs.

Bas wat doe jij?

Voor de terugweg haak ik graag aan als dat qua vertrektijd een beetje uitkomt. Ik logeer zondagavond in Utrecht.

Groeten, Willem

Willem_V schreef:Even de alternatieven door de route planner heen gehaald. Breukelen op de heenweg wordt voor mij een beetje al te ambitieus zo'n 130km.

Via www.map24.nl (op voetganger in gesteld) kom ik vanuit Rotterdam op 111 km uit... en met een gezellige kookavond de avond ervoor... ga ik denk toch maar onderlangs.

Bas wat doe jij?

Voor de terugweg haak ik graag aan als dat qua vertrektijd een beetje uitkomt. Ik logeer zondagavond in Utrecht.

Groeten, Willem
Ik heb je een pb tje gestuurd

Gr bas

He Don,

Zie dat we plaatsgenoten zijn. Fiets jij op vrijdag al richting Kootwijk? Wellicht zin om samen op te fietsen of iemand anders die vanuit het zuiden Vertrekt?

Ben benieuwd,

Groet Harm Jan.

wij komen uit tilburg, maar wij kunnen pas laat vertrekken. Eerst moeten de kinderen uit school zijn. Dus wij gaan een stuk met de trein..........

plok schreef:He Don,

Zie dat we plaatsgenoten zijn. Fiets jij op vrijdag al richting Kootwijk? Wellicht zin om samen op te fietsen of iemand anders die vanuit het zuiden Vertrekt?

Ben benieuwd,

Groet Harm Jan.
Het zal helaas dit jaar niet gaan ivm mijn werk. Het plan was om vrijdag naar Kootwijk te fietsen, echter de baas (en lastige klanten) gooien roet in het eten.
Als alles is opgelost op zaterdag rest me waarschijnlijk te weinig energie om nog te komen.

Iedereen veel plezier, de volgende keer ben ik erbij!
Voor de bierliefhebbers/sters een Tip! :idea:

Fiets zondag, na de ledenvergadering van Harskamperdennen naar Apeldoorn over de mooie veluwe en neem één of meer biertjes op het marktplein. Keuze genoeg! :shock:
Achterhoeksberkensap, Apeldoornse stadbrouwerij, De Eem, Brand, Grolsch, Grunbier, Gulpener, Huttenkloas, het Koelschip, De Leckere, Koningshoeven, Mommeriete, De Prael, Rodenburg, Scheldebrouwerij, Stout Bier, Murphys, Du Bocq, Achouffe, Bavik, St Bernardus, Bosteels, De Dolle, De Halve Maan, Duvel, Oerbier, Veltins, Warsteiner... :P

Programma 3e Internationale Bierfestival
12:00 uur Opening en aanvang festival
13.00 uur tot 17.30 uur Optredens van ‘Rosentaler’
18:15 uur tot 19:45 uur Optreden van ‘The Rabbits’
20:00 uur Einde van het festival
http://www.bruisendapeldoorn.nl/bierfestival/

Beste kampvuurliefhebbers,

Eén keer vuur?

Misschien voelen jullie iets voor dit idee. Voor een warme sfeervolle avond: neem allemaal een jampotje met een waxinelichtje mee. Zitten we niet helemaal in het donker op de avond dat er geen kampvuur is.

Annita

leuk idee..........komt op mijn paklijst...........

Ik zal vrijdagmiddag vanaf Utrecht naar Kootwijk fietsen. Weet nog niet exact hoe laat omdat ik eerst nog een klus heb in Amsterdam welke pas in de middag mag worden uitgevoerd. Ik gok vanaf een uur of twee, half drie te vertrekken van Utrecht (Centraal). Als iemand rond die tijd ook richting Kootwijk fietst, kunnen we misschien wat afspreken. Een verenigingsweekend doe je immers samen :). Laat het mij dan maar weten.

Richard

komen er ook niet leden? en wat moet ik bij een vergadering als niet lid?
verder lijkt het me leuk om te komen. ik kan wel pas vrijdag na mijn werk vertrekken uit r'dam

Ik vertrek vanuit Amsterdam rond 6 uur op vrijdag avond met m'n combo busje.
Er is nog ruimte voor 1 persoon en een fiets als iemand mee wil rijden (in kade van duurzaam auto gebruik).
Zondag ochtend moet ik vroeg vertrekken ivm andere verplichtingen en rij niet terug naar Amsterdam.

Jampotje met waxinelichtje staat op de paklijst!

Froggy

@ Eric, bedankt voor de tip...ik ga langs Apeldoorn zondag. Het wordt vast heerlijk weer voor een biertje... zo niet dan toch :-)

@ Frank F, Bas en ik komen ook uit Rotterdam. Wij vertrekken vrijdag om 09.00 uur van CS Blaak fietsend naar Kootwijkerbroek. Waarschijnlijk ben je dan nog niet klaar met werken maar wees welkom om mee te fietsen!

Zondag fiets ik naar Utrecht (en maandag naar Rotterdam), Bas fietst zondag mogelijk naar Zwijndrecht/Rotterdam.

@ Waxine lichtje, dat neem ik meeeee

Hee James (Froggy)!

Leuk dat je ook komt, Engelandvaarder!

Brilliant onderschrift by the way :wink:



Blanche

Hallo allemaal,

Ik ben er ook eindelijk eens bij. Na mijn tripje door Noorwegen deze zomer ben ik erg benieuwd naar de verhalen over verre bestemmingen.

@Willem, @Bas, ik zie dat jullie in de buurt wonen, ik rij graag mee vrijdag. Ik stuur nog wel een pb'tje. Nog meer mensen uit Zuid-Holland Zuid?

@Annita, goed idee, jampotje en waxinelichtjes zijn al ingepakt. By the way... bij 'kootwijk en kampvuur' krijg ik de associatie met brood bakken aan stokken boven het vuur. Broodmix dus ook mee?

Hi Bertrand,

Alles kan!! Maar, houdt er rekening mee dat Inge Meere dusdanig lekker kan koken (een 5 sterren restaurant is er niets bij) dat er geen gaatje meer overblijft voor andere versnapperingen!!

Groet, Rena :wink:

Hi Rena,

Dat klinkt alvast erg goed, een beetje haute cuisine op de Veluwe kan ik wel waarderen. Ik ben erg benieuwd naar de zessterrenkookkunst van Inge.

Groet,

Bertrand

Wat een mazzel hebben jullie toch weer dat jullie Inge als kok hebben weten te strikken. Als het maar goed gaat want ik heb nog steeds een cakevorm van haar.

Veel plezier voor komend weekend toegewenst vanuit een wel zeer zompige Yunnan-provincie in China!!

Omdat ik zelf dus niet aanwezig kan wil ik nu alvast het bestuur en alle overige leden, die zich actief voor de club hebben ingezet, bedanken voor het vele prima werk dat ze het afgelopen jaar hebben gedaan.

Bertrand schreef:.. erg benieuwd naar de zessterrenkookkunst van Inge.
Same here :-P

Zijn er nog mensen die op vrijdag vanuit Noord-Limburg richting Kootwijk fietsen?
Ik kom uit Afferden (bij Gennep) en zou me graag aansluiten bij anderen.


Toon