Ha die Bert,
Sneltweewielers is géén fietsreiziger.
Ik vind dan ook dat de beheerder het bericht alsnog moet verwijderen.
De uitkomst die uit een andere dicussie is gekomen dat er "een gematigd geclamebeleid" zou moeten zijn mag niet vertaald worden in onduidelijk, voor sommigen strenger dan voor anderen, en steeds opschuivend beleid. Vind ik dan.
Groetjes,
Leon
Niets.bert sitters schreef:Wat is het verschil tussen een Vittorio-dag en een Snel-dag?
Ik vind dat je je danig vergist. Overal zijn regels, ook al zijn ze niet uitgeschreven. Bij een tijdschrift als het onze zullen ze waarschijnlijk ook niet uitgeschreven zijn, maar ze zijn wel in gebruik. Daarom is mijn idee juist om helemaal geen nieuwe regels te maken maar gewoon de tijdschriftregels over te nemen. Dat zouden ze in Den Haag trouwens ook meer moeten doen. Er zijn tal van zaken waar men in Den Haag vele jaren over gediscussieerd heeft die in de buurlanden al lang goed geregeld waren.bert sitters schreef:Voor de rest bevat jouw voorstel allemaal overdreven regelgeving, veel werk, extra drempels en censuur. Niet van deze tijd.
De vraag is hier waar de grens ligt. Nu ben ik al wat langer lid hier en ik herinner me nog duidelijk een discussie of er op de homepage (betaalde!) advertenties mochten komen. Nu is de discussie een stuk opgeschoven of er in het forum zelf gratis reclame mag worden gemaakt.bert sitters schreef:Ik denk dat wanneer echte grote commerciele jongens (of meisjes) ons forum denken te gaan gebruiken, dit nu juist een negatief effect voor hen zal hebben. Wereldfietsers zijn slim en kritisch: die pikken dat er echt wel uit!
Niet mee eens Bert, er worden regelmatig dingen uitgefilterd. Deze discussie gaat over het trekken van een grens. Die grens is er, maar we willen weten waar.bert sitters schreef:Een forum is wat anders dan een tijdschrift. Een tijdschrift wordt gemaakt door een redactie. Deze redactie is verantwoordelijk voor de inhoud en is gebonden aan een redactiestatuut en regels van de uitgever.
Dit Forum biedt gebruikers de mogelijkheid om rechtstreeks in het openbaar met elkaar te kunnen communiceren. Daar moet je geen filters tussen zetten.
Beter lezen Bert! De zin "Het forum van De Wereldfietser staat open voor alle fietsreizigers" staat er niet voor niets:bert sitters schreef:Wel kunnen de beheerders ingrijpen als de regels overtreden worden. Die regels zijn: "Het forum van De Wereldfietser staat open voor alle fietsreizigers. De Wereldfietser behoudt zich echter het recht voor om berichten die kwetsend, discriminerend, indruisen tegen de Nederlandse wet, of niets met fiets- en/of reis-thema's te maken hebben, zonder opgaaf van reden te verwijderen."
Ik heb deze zaken niet bij dit onderwerp Snel-activiteit kunnen ontdekken.
Sneltweewielers is géén fietsreiziger.
Ik vind dan ook dat de beheerder het bericht alsnog moet verwijderen.
De uitkomst die uit een andere dicussie is gekomen dat er "een gematigd geclamebeleid" zou moeten zijn mag niet vertaald worden in onduidelijk, voor sommigen strenger dan voor anderen, en steeds opschuivend beleid. Vind ik dan.
Groetjes,
Leon