14 april vertrek ik vanaf Zwolle naar het tusseneindpunt de Noordelijke Vogezen. Ik ga via de groene route heen en via onbegrensd fietsen naar Rome weer terug. Ik ga 2 weken. Zie ook: http://wijnand.reismee.nl/
Wijnand
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Vergeet niet het binnenland. Het stuk na het Kotormeer richting Albanie is niet echt boeiend, een drukke vieze weg. Persoonlijk vond ik het binnenland van Montenegro mooier dan de kust. Zabljak was voor mij één van de hoogtepunten van Montenegro. Daar in de buurt loopt ook een weg waar de George du Verdon bij verbleekt (en dan ook nog zonder ander verkeer).....dik5 schreef:in mei willen wij in Montenegro gaan fietsen. Startend in Dubrovnic daarna de kust langs ,Kotormeer en mogelijk tot Albanie
Donauradweg: Passau-Wenen in juni 2000 gereden in 8 dagen. Ongeveer 425km. Prachtige ingerichte route met veel bezienswaardigheden. Passau prachtige plaats en vooral het begin heel mooi(Dounaerschlucht). Nabij Linz - mooie stad trouwens - wordt het op de route minder mooi(fietspad langs autoweg/industrieterreinen). Helaas was er toen een hittegolf in Europa en reden we in 38 graden over een net nieuw ge-asfalteerd fietspad tussen 2 dorpjes. M'n keel verbrandde(dorst) van de zengende hitte.Maarten W schreef:Wij nemen dit jaar de trein naar Wenen. Vanaf Wenen pikken we de Donauroute op naar Boedapest. Ben benieuwd hoe de Donauroute me gaat bevallen.
Tips voor deze route zijn natuurlijk van harte welkom!