Haha, dat was ik denk ik. Tenminste, als dat zaterdagmiddag was. Ik had de ochtend bij de stand gestaan en in de middag nog een rondje gelopen. Kon het niet laten om even te mopperen over die stomme kaartenmap bij Ortlieb
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Haha, dat was ik denk ik. Tenminste, als dat zaterdagmiddag was. Ik had de ochtend bij de stand gestaan en in de middag nog een rondje gelopen. Kon het niet laten om even te mopperen over die stomme kaartenmap bij Ortlieb
Ik vind dit serieus een heel scherpe observatie!supermario schreef: ↑do 02 mar, 2023 13:06...Dat ouderen meer geld hebben dan jongeren zal best waar zijn.
Feit is dat die jongenren, wel beschikken over de nieuwste mobiele telefoons en scooters. Misschien vind die "jongere populatie" de fiets geen interessant vervoer middel. ...
Ja en als de jongeren heel verstandig in een minibubbeltje samen op pad zijn gegaan en de ouderen bridgend thuis zijn gebleven met wat vrienden, dan ook
Waar is de eigen keuze gebleven? Die wordt nu wel ontnomen. Niet des Universiteits wat mij betreft.alma schreef: ↑vr 03 mar, 2023 16:54En ook de universiteit gaat mee:
Geen plaats voor Shell op carrièredag van Utrechtse Universiteit: alleen duurzame bedrijven welkom
"We merken in toenemende mate dat studenten zich grote zorgen maken over de toekomst van de planeet"
https://www.ad.nl/utrecht/geen-plaats-v ... ~ae2c4a7d/