Of heen en terug!
En welke info heb je opgevraagd?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Of heen en terug!
Het lukt me niet de routes in Basecamp of Osmand te openen. Wat doe ik verkeerd?Micky schreef: ↑di 08 dec, 2020 23:25Ik ben aan het kijken voor een setup om
Met mijn mtb route de checkpoint te fietsen in de zomer 2021 https://gravelrides.cc/tour-de-checkpoint/ ik heb nog een thule pack n paddel en 2 ortlieb city tassen. Wil dat combineren met een rol aan het stuur voor de tent. En kleren, slaapzak enz in de ortlieb tassen.
bij Komoot heb ik hetzelfde probleem. Het zit hem in de extensie xml. Die krijg ik in Basecamp en dus ook in Kamoot niet geopend.
Die afstandhouders voor de stuurrol. Is da zoiets als een adapter voor de gewone stuurtassen van ortlieb
Je hebt ze ook zonder afstandhouders, zoals mijn fietsmaat. Zelf heb ik er een met afstandhouders. Het ligt er maar helemaal aan hoe je kabels lopen. Die kabels kan je aanpassen, of je past de keuze voor harnas/afstandhouders aan aan je kabels. Dat laatste hebben wij gedaan, en dat werkt prima. Dat is een kwestie van weten wat je wilt en dan gaan shoppen.
Nee. Maar ook hier heb je verschillende uitvoeringen. Kijk maar eens in wat webshops.
Of in de bouwmarkt