Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wat is jullie oordeel over vittorio fietsen? - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

Wat is jullie oordeel over vittorio fietsen?

Een lekkere, strakke, blonde meid op een racefiets?
http://youtu.be/5JcsSDsFZ-A
Onzinnige topic.(ligt niet aan de poster)
Je kan de naam van Vittorio inwisselen voor ieder ander merk.
Je zal een soortgelijke oeverloze discussie krijgen.
Dit is de tragiek van een forum :wink:

Dirk
Een paar betere plaatjes van een Vittorio ......
Afbeelding

Afbeelding
Een paar betere plaatjes van een Vittorio
Zijn de mijne dan niet knap?
Ach grapje hoor.

De zwarte vind ik wel mooi.
Een Vittorio met beetje blingbling: rode Rohloff en Son.
Plaatst u daar nog een bagagedrager op?
De groene mist een linker cranck.
De zwarte precies ook, maar dat is niet zo duidelijk.
Ik heb ook ook dergelijke fleshouder zoals bij de groene, maar die is eraf gegooid.
Samen met de imposante, maar degelijke voordrager.
mvg
Jumbo, dat bedoel ik! Met een beetje knappere plaatjes van fietsen van dit merk spreekt het veel meer aan! Die groene? Gááf ding!
http://imageshack.us/f/13/1000576cf.jpg/

(Bestand is te groot om rechtstreeks te plaatsen. Heren Mods, is daar nou niks aan te doen, behalve dat ik het formaat zou moeten wijzigen? Foto staat al extern, dus waarom mag een foto dan niet groter zijn dan 800 pixels!)
Een soort automatische resizemodule zou dan handig zijn...
Travelmaster schreef:Een soort automatische resizemodule zou dan handig zijn...
Die zit 'gewoon' in phpBB. Aldus een 'net geen digibeet' :P .
Maar kunnen wij mindere goden daar dan ook over beschikken? Het gaat wel wat off-topic nu, sorry daarvoor.
gios schreef:waarom mag een foto dan niet groter zijn dan 800 pixels!)
Omdat het forum ook in den vreemde gelezen moet kunnen worden waar de verbinding slecht is.
Leon (ik ben geen mod)
{pet van fotograaf op}Als je het op een foto van 800px niet kunt laten zien is de foto niet goed{pet af}
Leon schreef:
gios schreef:waarom mag een foto dan niet groter zijn dan 800 pixels!)
Omdat het forum ook in den vreemde gelezen moet kunnen worden waar de verbinding slecht is.
Leon (ik ben geen mod)
{pet van fotograaf op}Als je het op een foto van 800px niet kunt laten zien is de foto niet goed{pet af}
Ik ben inderdaad een HTK-fotograaf. Mijn camera bepaalt hoe groot de foto's zijn niet ik.
En waarom zou je dit (sub)forum willen lezen als je op reis bent? Ik heb dan wel wat anders te doen :P
quote="gios":
> Ik ben inderdaad een HuisTuinKeuken-fotograaf.
> Mijn camera bepaalt hoe groot de foto's zijn niet ik.

Daarmee beperk je wel je eigen mogelijkheden op internet en zal niet iedereen blij reageren als hij je gigantische foto's bijvoorbeeld in de mailbox aantreft.
Als je daar wat aan wilt doen zul je je enigszins moeten verdiepen in het bewerken van foto's.

> En waarom zou je dit (sub)forum willen lezen als je op reis bent?
> Ik heb dan wel wat anders te doen :P

Jij wel en ik ook. Veel wereldfietsers maken echter graag gebruik van de mogelijkheid om contact te houden met hun wereldfietservrienden. Talloos zijn ondertussen ook de wereldfietsers die vanuit alle uithoeken van de wereld vragen om wat hulp in de vorm van informatie. Het is een van de allersterkste punten van dit forum dat mensen op vele duizenden kilometers afstand soms binenn een paar uur geholpen worden.

Ik herinner me deze (heel ongeveer):
A: Ik ben in Tashkent en zoek een hotel maar kan niks vinden.
B: Ha, ik ben ook in Tashkent, ik heb een goed hotel. Zullen we ontmoeten?
A: Spreken we af bij het treinstation?
B: Ja, tot zo!

Leon
Gios:

knappe Vittorio hoor.

Foto's:
Ik neem foto's altijd op max resolutie.
dan resize met "PX resizer".

Dan voor het forum uploaden met "tinypic.com"
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... =10&t=6386

mvg
nvt
Iedereen die door hun showroom loopt en naar die mooie fietsen kijkt zal gaan kwijlen! Ik zie ze hier in Alkmaar bij bosjes rijden en kan me niet heugen ooit een lelijke Vittorio te hebben gespot. Goed, ze zijn zwaarder dan andere alu reisfietsen. Maar ik zou Vittorio eerder vergelijken met een merk als Thorn, en daar hoor ik op dit forum alleen maar positieve berichten over. 8)
Vittorio zal best goede fietsen maken (ik was best wel onder de indruk van de eerste Vittorio die ik zag en heb in het daaropvolgend gesprek met de eigenaar veel geleerd over fietsen) en mooi is deels een kwestie van smaak. Maar als de fietsen net zo slordig in elkaar worden gezet als getoond wordt met het groene exemplaar hierboven, waarbij het lijkt of het enige onderdeel dat vast zit de standaard is, vind ik dat geen reclame. Ik begrijp dit soort dingen gewoon niet: als trotse vader plaats je toch de mooiste foto van je kind die je kunt vinden?
DeFietsreiziger schreef: Goed, ze zijn zwaarder dan andere alu reisfietsen.
Deze mening over het gewicht van de Vittorio fietsen ben ik nu al verschillende malen tegen gekomen en er klopt echt niets van. Ik heb twee fietsen. Een Vittorio randonneur in staal met dubbele bovenbuis i.v.m. mijn lengte, 48 spaaks 28 inch velgen en verder compleet met voor en achterdrager verlichting standaard etc.
Mijn tweede fiets is een Santos Travelmastervelgen met 26 inch velgen, grootste maat frame 25 inch en verder ook compleet uitgerust net zoals de Vittorio.

De Vittorio weegt 18kg en de Santos 20kg!!!!!

Daarbij komt dat de Vittorio veel stijver is en strakker stuurt.

Dat een aluminium fiets lichter zou zijn is echt onzin.

Ronald van der Perk
Ronald van der Perk schreef:De Vittorio weegt 18kg en de Santos 20kg!!!!!
Wil je mij nu vertellen dat je Santos frame 2kg zwaarder weegt?
Nee, de hele fiets. Dus de vergelijking gaat misschien wat mank. Maar mijn eigen TM 2.6 in 23" weegt dacht ik 16,5kg.
arnob schreef:Ik begrijp dit soort dingen gewoon niet: als trotse vader plaats je toch de mooiste foto van je kind die je kunt vinden?
Als er nog geen foto is van de kleine wordt de smarthone er op gericht (ongeveer) de flitser staat aan en bam, je hebt de beste foto tot nu toe....
Leon