Sorry hoor, maar de vorige versie vond ik veel beter.Han schreef:Dit is aanzienlijk beter !
De betutteling slaat zo weer toe
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Het is ook nooit goed.gios schreef:Dank je Wel even de schrijver van dit stukje proza vermelden!Peter M schreef: Vooral nadat eerder geschreven is:A dirty mind is a joy forever.Als je door een auto/vrachtwagen "genomen" wordt
Peter
gios schreef: Als je door een auto/vrachtwagen "genomen" wordt
Ik ben nu klaar Veel heb ik niet aan RJ's tekst veranderd, alleen de scherpe kantjes eraf gehaald denk ik.Robertjan schreef:@Michael: wees vrij de tekst minder betuttelend te maken. Maar, het zou kunnen dat Leon precies dát nu aan het doen is.
Hij is zo al een stuk beter RJ op onderstaande zin naRobertjan schreef:@Michael: wees vrij de tekst minder betuttelend te maken. Maar, het zou kunnen dat Leon precies dát nu aan het doen is.
We hebben meer aan een compromis tussen bestaande meningen onder de wereldfietsers. Meningen van andere doelgroepen zijn niet noodzakelijk bruikbaar voor ons. Daarom wil ik die niet op onze pagina. Dat is geen intolerentie maar voorkeur aan juiste info voor de juiste doelgroep.arnob schreef:@Han: Hoe kun je nou iets aanraden waarover men het niet eens is. Je blijft in mijn ogen maar proberen jouw mening in die Wiki te krijgen. Pas die Wiki dan aan of maak een eigen webpagina met jouw mening en kras die link in de Wiki-pagina. Maar probeer ook eens begrip op te brengen voor een mening die niet met die van jou strookt.
niet noodzakelijk, impliceert dus mogelijkerwijs wel. Lijkt me dus niet juist om je daar bij voorbaat voor af te sluiten!Han schreef:
We hebben meer aan een compromis tussen bestaande meningen onder de wereldfietsers. Meningen van andere doelgroepen zijn niet noodzakelijk bruikbaar voor ons.
je hebt zelfs al moeite met het spellen van intolerantieDaarom wil ik die niet op onze pagina. Dat is geen intolerentie .....
Eerst zeg je: het belangrijkste nadeel aan een fietshelm is dat die iets niet doet wat geen fietshelm ook niet doet. Vervolgens voeg je toe dat een helm de rotatiesnelheid van het hoofd kan vergroten, waardoor het letsel vergroot wordt. Dat je dat wel als nadeel van een helm kan noemen, schreef ik verderop in mijn bericht al.Robertjan schreef:Heb je in een eerder bericht van me het filmpje van Kassa gezien waarin de rotatiebeïnvloeding van de helm op het hoofd wordt gemeten? Een helm met veel oneffenheden buitenop (bijv. ventilatiegaten) kan juist de rotatiesnelheid enorm verhogen, waardoor het hersenletsel sterk vergroot wordt. Het is dus wel degelijk een nadeel van een fietshelm.Carl schreef:Hersenbeschadiging door de klap tegen de binnenkant van de schedel is geen nadeel van een helm maar een nadeel van vallen/aangereden worden, net als de verderop aangehaalde schaafwonden, arm- of beenbreuken enz. Geen argument tegen het dragen van een helm, want het niet dragen van een helm helpt daar ook niet tegen!Robertjan schreef:Het belangrijkste nadeel aan een fietshelm is wel dat het niet de klap opvangt die de hersenen te verduren krijgen tegen de binnenkant van de schedel, waardoor men alsnog ernstig gewond raakt of komt te overlijden.
Bedankt voor de moeite. De informatie is nu aanzienlijk beter dan wat erop stond. Ik heb niets meer toe te voegen, misschien het volgende voor de pagina Veiligheid:Robertjan schreef:Dat laatste stukje doe ik nou expres niet. Laat Han dat maar doen.
Exact, ook tegenstanders hebben argumenten waar ik naar luister. Ik weet ook wel dat de helm niet alles beschermt. Maar ik ben blij dat het bestaat en dat ik het samen met andere beschermende maatregelen kan gebruiken om mijn veiligheid op de weg te vergroten.m-gineering schreef: niet noodzakelijk, impliceert dus mogelijkerwijs wel. Lijkt me dus niet juist om je daar bij voorbaat voor af te sluiten!