Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietsbeurs 2010 - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

Wereldfietsbeurs 2010

DeFietsreiziger schreef:Niet iedereen gaat elk jaar naar de beurs toe. Als je het om het jaar zuidelijk/noordelijk zou houden, zijn de reistijden korter.
Je kan ook besluiten om het 2 maal per jaar te doen in het zuiden en in het noorden.
Helaas is de NS niet zo vlot om al die werkzaamheden bekend te maken. Mijn indruk is dat de Wereldfietser wel lang van tevoren de accommodatie boekt en dat bekend maakt.
Natuurlijk is het in principe mogelijk om 2 maal per jaar een beurs te organiseren denk ik, maar ja het draait wel om inzet van vrijwilligers en het moet ook wel kostendekkend zijn. Maar waarom in het zuiden en het noorden en niet centraal? Zoals eerder is aangegeven wonen nu eenmaal de meeste mensen / wereldfietsers niet in het noorden of zuiden, maar in de Randstad of omgeving.

Je kan ook zelf een activiteit opzetten in de buurt. De activiteitencommissie zal daar erg blij mee zijn.

Rutger
Maar nogmaals de vraag: waar komen de bezoekers in de praktijk vandaan? Uit het hele land of vooral uit de regio waar de beurs gehouden wordt?
Wim
Wim schreef:Maar nogmaals de vraag: waar komen de bezoekers in de praktijk vandaan? Uit het hele land of vooral uit de regio waar de beurs gehouden wordt?
Wim
Je vergeet er twee....
En waar komen de vrijwilligers vandaan die de beurs mogelijk maken?
En waar zitten de vrijwilligers die een goedkope goede locatie kunnen leveren zoals dit jaar?
Bovendien...gezien het aantal Belgen op de beurs, was Dordrecht toch wel een centrale locatie :lol:

Waarom gaat dit draadje eigenlik over de locatie van de beurs? Jammer daar was toch een ander topic voor?
Zoals ik al had gepost. Noord-Hollanders kunnen weer gezellig naar de markt toe van Vittorio. Misschien kan Marten een leuke markt organiseren in Groningen?
Het verbaast mij altijd hoe een club van wereldreizigers kan zeuren over een kilometertje meer :D
De stilte verdwijnt door het geroep om stilte. by J. Cats :idea:
m-gineering schreef:Het verbaast mij altijd hoe een club van wereldreizigers kan zeuren over een kilometertje meer :D
Leon, grijp je kans. :D
Kleine impressie, met foto's, op mijn weblog: http://fietseninafrika.web-log.nl/mijn_ ... beurs.html

Louise
Louise schreef:Kleine impressie, met foto's, op mijn weblog: http://fietseninafrika.web-log.nl/mijn_ ... beurs.html

Louise
Bedankt Louise!
Leuke impressie van een leuke beurs!
Bertrand schreef:Met de wereld in de fietstas is zo'n beurs in de achtertuin een leuk blokje om.

En dan nu de foto's ;)
Ha Bertrand, bedankt, top!
Ik vond de dag super. Leuke presentaties, een geschikt gebouw dat ook nog erg mooi was. Ook de gratis en voldoende parkeerplaatsen kon ik waarderen.

Geweldig al de inzet van de vrijwilligers, bedankt.