jimvdberg schreef:Ik ben het volstrekt eens met Blanche, dit ene topic heeft in toenemende mate een zwaarwegend gewicht binnen het forum. Althans zo ervaar ik het.Blanche schreef:@ Rutger
We komen er niet meer tussen. De boventoon wordt gevoerd door deze discussie op deze site de laatste tijd.
In mijn ogen past dit onderwerp volstrekt niet op een forum voor wereldfietsers, je ziet ook dat er slechts enkelen serieus op reageren. Maar goed, als men hier van mening is dat dit onderwerp thuishoort op dit forum, dan haak ik af en zien jullie mij hier niet meer.
Blanche, Spinnetje en anderen: is het een idee om zelf een vereniging op te richten die de belangen behartigt van vakantiefietsers en wereldfietsers? Wel jammer dat de naam Vereniging De Wereldfietser al in gebruik is.
- bekijk de forumindex
- lees de uitleg bij de diverse subfora (o.a kletspraat)
- lees de post van de moderator HansvanderVeeke
- stel vast dat er op de grote meerderheid van de fora ruimte is (in een subforum) om off-topic te praten
- leer om zaken die je niet interesseren ook niet te lezen en vooral er niet op te reageren (is echt niet zo moeilijk)
(Dat zijn de laatste woorden die ik vuil maak aan de discussie over de discussie, maar ik vind het verbazingwekkend hoe hypergevoelig sommige mensen hier op reageren.)