Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe look! - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

Nieuwe look!

Check.
"heeft een tijdschrift in kleur", staat er nu.
Maak daar liever van; 'heeft een tijdschrift vol boeiende fietsverhalen en fascinerende foto's' of zo; dat een tijdschrift in kleur is, is namelijk volstrekt vanzelfsprekend voor degenen die niet bekend zijn met het zwartwitverleden van het tijdschrift 'de Wereldfietser".
Dank. Soms is het ook voor mij te voor-de-hand liggend. Is bij deze aangepast.
Robertjan schreef:Dank. Soms is het ook voor mij te voor-de-hand liggend. Is bij deze aangepast.
Het woord professioneel mag wel weg. Niet alleen omdat het erg onprofessioneel staat, maar ook omdat het gelukkig niet helemaal waar is.
Leon
Mee eens. Verder staat er nog in de tekst een komma voor het woordje "en ", dat hoeft niet.
Tekst aangepast, komma niet. :wink:
"organiseren informatieve evenementen zoals de Wereldfietsbeurs"

Welke evenementen zijn er nog meer dan ??
Nog een kleine tip voor verbetering: onderaan de homepage staat copyright 2000-2009 wereldfietser.nl.

Lijkt me dat dit Copyright Vereniging de Wereldfietser moet zijn, dat is immers de rechtspersoon die eigenaar is van de website. Indien jullie niet kiezen voor aanpassing, dan zou ik op zijn minst www.wereldfietser.nl van maken. Wellicht wat al te formeel, maar ja dat krijg je met accountants...

Dennis
Kan je het woord "forum" in de "uitlegtekst" tekst niet linken naar de actuele bijdragen? Is dat ook gelijk opgelost.
Dennis de Vries schreef:Nog een kleine tip voor verbetering: onderaan de homepage staat copyright 2000-2009 wereldfietser.nl.

Lijkt me dat dit Copyright Vereniging de Wereldfietser moet zijn, dat is immers de rechtspersoon die eigenaar is van de website. Indien jullie niet kiezen voor aanpassing, dan zou ik op zijn minst www.wereldfietser.nl van maken. Wellicht wat al te formeel, maar ja dat krijg je met accountants...

Dennis
wereldfietser.nl (zonder www) werkt net zo goed hoor :wink:
Michael W schreef:"organiseren informatieve evenementen zoals de Wereldfietsbeurs"

Welke evenementen zijn er nog meer dan ??

Nou de paastocht is tegenwoordig ook een heel evenement met rond de 80 deelenemers :)
Roald schreef:
Michael W schreef:"organiseren informatieve evenementen zoals de Wereldfietsbeurs"
Welke evenementen zijn er nog meer dan ??
Nou de paastocht is tegenwoordig ook een heel evenement met rond de 80 deelenemers
Ja, en verder dialezingen op diverse momenten (nieuwjaarsbijeenkomst, voorjaarsweekend, nazomerweekend), plus cursussen (fietsreparatie, EHBO, fotografie) en tenslotte leveren we een belangrijke bijdrage aan de Fiets- en Wandelbeurs in de Rai.
Maar we zijn inmiddels wel errug off-topic bezig nu.
jimvdberg schreef:
Roald schreef:
Michael W schreef:"organiseren informatieve evenementen zoals de Wereldfietsbeurs"
Welke evenementen zijn er nog meer dan ??
Nou de paastocht is tegenwoordig ook een heel evenement met rond de 80 deelenemers
Ja, en verder dialezingen op diverse momenten (nieuwjaarsbijeenkomst, voorjaarsweekend, nazomerweekend), plus cursussen (fietsreparatie, EHBO, fotografie) en tenslotte leveren we een belangrijke bijdrage aan de Fiets- en Wandelbeurs in de Rai.
Maar we zijn inmiddels wel errug off-topic bezig nu.
Ok, als jullie activiteiten voor leden hetzelfde vinden als evenementen dan zij het zo! (wat niet betekent dat ik het er mee eens ben) :wink:

En zo off-topic is het niet want nu wordt in de welkomsttekst gesuggereerd dat er allerlei evenementen zijn, terwijl het er maar ééntje is, nl. de jaarlijks terugkerende wereldfietsersbeurs.
Als je in organiseren informatieve evenementen de tekst of nemen deel aan tussenvoegt, is het probleem dan niet opgelost?
Marianne schreef:Kan je het woord "forum" in de "uitlegtekst" tekst niet linken naar de actuele bijdragen? Is dat ook gelijk opgelost.
Is iets anders aangepast. Als je nu op de homepage in het menu Forum aanklikt laat ie de lijst met actieve onderwerpen zien.
vincent schol schreef:Als je in organiseren informatieve evenementen de tekst of nemen deel aan tussenvoegt, is het probleem dan niet opgelost?
Zo zou ik het doen.

Welkom bij De Wereldfietser. Wij organiseren allerlei activiteiten zoals ....(noem er een paar) ......, hebben een kleurrijk tijdschrift, organiseren jaarlijks de Wereldfietsbeurs, en je vindt hier een levendig forum. Dit alles om je te informeren over het reizen per fiets.
vincent schol schreef:Als je in organiseren informatieve evenementen de tekst of nemen deel aan tussenvoegt, is het probleem dan niet opgelost?
"Welkom bij De Wereldfietser. Wij organiseren activiteiten, hebben een tijdschrift, organiseren én ondersteunen informatieve evenementen zoals o.a. de Fiets-en Wandelbeurs, en je vindt hier een levendig forum. Dit alles om je te informeren over het reizen per fiets."

Zo zo, organiseert de Wereldfietser nu plotseling ook al de Fiets- en Wandelbeurs ? :wink:
Michael W schreef:
vincent schol schreef:Als je in organiseren informatieve evenementen de tekst of nemen deel aan tussenvoegt, is het probleem dan niet opgelost?
"Welkom bij De Wereldfietser. Wij organiseren activiteiten, hebben een tijdschrift, organiseren én ondersteunen informatieve evenementen zoals o.a. de Fiets-en Wandelbeurs, en je vindt hier een levendig forum. Dit alles om je te informeren over het reizen per fiets."

Zo zo, organiseert de Wereldfietser nu plotseling ook al de Fiets- en Wandelbeurs ?
Hoi Michael,
Opbouwende reacties zijn altijd van harte welkom, opmerkingen van iedereen die aan de kant staat worden serieus genomen zoals je ziet. Maar zo langzamerhand is het lastig om jouw (in mijn ogen cynische) kanttekeningen te volgen.
Volgens mij wordt het tijd dat je deel gaat uitmaken van het bestuur, of dat je de webredactie komt versterken, ook de activiteitencommissie kan nog altijd hulp gebruiken. Zelfs de redactie van het tijdschrift heeft vacatures. Wat zou jij het leukst vinden om te doen binnen de Wereldfietser als actief vrijwilliger?
jimvdberg schreef: Opbouwende reacties zijn altijd van harte welkom, opmerkingen van iedereen die aan de kant staat worden serieus genomen zoals je ziet. Maar zo langzamerhand is het lastig om jouw (in mijn ogen cynische) kanttekeningen te volgen.
Ik ben altijd opbouwend Jim, maar ben ook kritisch.
Als een welkomswoord gewoon niet klopt dan laat ik dat weten. In dit geval met een kwinkslag en zeker niet cynisch bedoeld! :wink:
Ik wil toevoegen dat er wel degelijk andere activiteiten/evenementen georganiseerd worden waaraan De Wereldfietser aan deelneemt en aldus ondersteuning biedt. Wat is bijv. de Fietsvakantiemarkt van Vittorio zonder De Wereldfietser? Als zodanig ondersteunen wij die dus indirect. Zou een andere winkel zoiets organiseren, dan kan De Wereldfietser daar ook bij zijn.
Bij mijn weten is de Fiets- en Wandelbeurs ook vanuit De Wereldfietser ontstaan, maar een eigen leven gaan leiden? Maar dat weet ik niet zeker. Wel weet ik dat er altijd een grote delegatie Wereldfietsers aanwezig is. Waarmee we die beurs ook ondersteunen. Zouden er geen standhouders komen, dan geen beurs... :wink: (Nu komen er reacties van "ver gezocht" enz.)

Het is erg lastig om in een korte tekst De Wereldfietser te omschrijven. Ik vind het al jammer dat het nu 4 regels is geworden, dat is te lang. 3 is nog net goed. :roll: