Kreeg net een telefoontje, kan de off rohler ophalen. Sinterklaas is vroeg dit jaar. Straks een fotootje erbij en dan zijn we weer helemaal on-topic )
Haike schreef:AB schreef: Hej leuk de topic-politie . Valt toch allemaal onder "kletspraat"?Haike schreef: Ja en daar heb je verschillende draadjes, of kun je een nieuwe beginnen, deze is om een foto te posten van je fiets, mocht dat nog niet tot je doorgedrongen zijn....Nee heel vaak niet, want dik kans dat zo'n draadje al zelfs bestaat, wat hier voorbij komt over grepen op een racebocht, met Rohloffshifter erbij die niet past, en je dan een bocht moet hebben die open kan om hem er op te wurmen is niet nieuw, het enige waar ik nog op zit te wachten is het verhaal van de banden, en hoe breed of hoe smal ze wel niet moeten zijn, want dan zijn we weer helemaal rond als een fietswiel... En verder stelde ik een vraag, niet dat je hier niet zou mogen posten, lezen hoort ook bij het hoofdstuk (non)verbale communicatie.... Verder denk ik dat deze discussie hier ook niet thuis hoort dus stop ik ermee.AB schreef:En tussen de praatjes door zijn toch maar weer twee nieuwe vakantiefietsjes voorbijgekomen.
Hoe komt het toch dat er op fora altijd wel iemand opduikt om te benoemen dat een topic een beetje off topic gaat als een topic off topic gaat? Toch helemaal niet erg? Ik bedoel, een fiets roept een vraag bij iemand op, dan hoeft er toch niet direct een nieuw draadje gestart te worden....