Col du VAM?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Col du VAM?
Nee, dat was het vorige raad plaatje. Het is zeker kunstmatig en veel kleiner in omvang.nicolevelo schreef: ↑za 20 apr, 2019 07:44Ziet er wat kunstmatig uit: de Wilheminaberg in de gemeente Landgraaf?
Er staat een constructie op de top (uitkijktoren). Is het de Emmapiramide? Neen, begroeiing klopt niet.De tovenaar schreef: ↑za 20 apr, 2019 07:55Nee, dat was het vorige raad plaatje. Het is zeker kunstmatig en veel kleiner in omvang.nicolevelo schreef: ↑za 20 apr, 2019 07:44Ziet er wat kunstmatig uit: de Wilheminaberg in de gemeente Landgraaf?
Bij de Scholtweg met de Herv. kerk van Onstwedde op de achtergrond. Stenen torenspits.
Thanks, ik draai nu op mijn molen, dan effe goedkoop tanken in Bunde (D.), na het avondeten foto uitzoeken.
Plaatjes doen het bij mij niet. Tinypic lijkt er uit te liggen...Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 21 apr, 2019 20:41Hier een foto van de Nicolaaskerk van Onstwedde, op 28 mei 2012 vanuit mijn fiets genomen.
Ondanks zijn betrekkelijke eenvoud komt de toren met gemetselde spits uit omstreeks 1350 nogal stoer over.
…
Hieronder staat dan mijn nieuwe raadselfoto!
...
Hoe kan dat nou? Bij mijn eerdere foto's ging het wel goed.Fedor schreef: ↑ma 22 apr, 2019 16:27Plaatjes doen het bij mij niet. Tinypic lijkt er uit te liggen...Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 21 apr, 2019 20:41Hier een foto van de Nicolaaskerk van Onstwedde, op 28 mei 2012 vanuit mijn fiets genomen.
Ondanks zijn betrekkelijke eenvoud komt de toren met gemetselde spits uit omstreeks 1350 nogal stoer over.
…
...
Ik vrees dat het niet aan Tinypic ligt maar aan iets anders.Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 22 apr, 2019 17:04Hoe kan dat nou? Bij mijn eerdere foto's ging het wel goed.Fedor schreef: ↑ma 22 apr, 2019 16:27Plaatjes doen het bij mij niet. Tinypic lijkt er uit te liggen...Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 21 apr, 2019 20:41Hier een foto van de Nicolaaskerk van Onstwedde, op 28 mei 2012 vanuit mijn fiets genomen.
…
...
Bij mij ook geen plaatjes te zien. Ook niet met de links.Fedor schreef: ↑ma 22 apr, 2019 16:27Plaatjes doen het bij mij niet. Tinypic lijkt er uit te liggen...Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 21 apr, 2019 20:41Hier een foto van de Nicolaaskerk van Onstwedde, op 28 mei 2012 vanuit mijn fiets genomen.
…
...