Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 356 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

36054 berichten
Lijkt mij ook, wel een mooie naam Quai de la Quarantaine

https://goo.gl/maps/WubfW4KA16U2
Honfleur is goed. Chapeau.
gerritdevries schreef:
di 09 apr, 2019 22:50
Honfleur is goed. Chapeau.
Dat was het eerste wat mij inviel.
Vanavond een nieuw plaatje
Het is bijna avond:
P1070106 (Large).JPG
DaVinci schreef:
wo 10 apr, 2019 17:23
Het is bijna avond:P1070106 (Large).JPG
De oostpunt van Vlieland?
Nee, het is niet Vlieland, maar het is wel op een eiland.........
DaVinci schreef:
wo 10 apr, 2019 21:07
Nee, het is niet Vlieland, maar het is wel op een eiland.........
Alle Waddeneilanden tot Esbjerg geprobeerd, maar noppes. Zeeland: vanaf het Banjaardstrand bij de Veerse Dam, naar het westen gezien richting Breezand met de uitkijktoren van Oranjezon links in de verte?
De plaats van waar ik de foto gemaakt heb is niet vanaf het Banjaardstrand, graag wat preciezer, het hoeft niet op de stoeptegel, maar het hekwerk is te zien op Streetview.
DaVinci schreef:
do 11 apr, 2019 07:19
De plaats van waar ik de foto gemaakt heb is niet vanaf het Banjaardstrand, graag wat preciezer, het hoeft niet op de stoeptegel, maar het hekwerk is te zien op Streetview.
Maar liefst 100 meter vanaf het Banjaardstraat, de zuidelijke toegang tot de Oosterscheldekering: https://www.google.nl/maps/@51.6004511, ... 2!1b1!2i51
Ik vind DaVinci wel streng. Martin heeft met gevaar voor nog meer ijskoude vingers tot op 100 meter van de locatie gemuisd... :o
willem.m schreef:
do 11 apr, 2019 11:26
Ik vind DaVinci wel streng. Martin heeft met gevaar voor nog meer ijskoude vingers tot op 100 meter van de locatie gemuisd... :o
Zag ik de winst nou aan me voorbij gaan, omdat ik met andere dingen bezig was :?
Wie mag de volgende foto plaatsen, want het is me nog niet duidelijk.
willem.m schreef:
.... Martin heeft met gevaar voor nog meer ijskoude vingers tot op 100 meter van de locatie gemuisd....
De ijskoude wijsvinger zit aan mijn rechterhand en ik ben linkshandig met de muis. Daarom ligt de muismat dan ook links van het (Zweedse) toetsenbord. 8)
Martin E. van Doornik schreef:
do 11 apr, 2019 11:58
willem.m schreef:
Zag ik de winst nou aan me voorbij gaan, omdat ik met andere dingen bezig was :?
Ha Martin, wat mij betreft plaats jij de volgende. Houden we die molen die ik klaar heb staan voor een volgende keer. :D
do 11 apr, 2019 11:58
willem.m schreef:
Martin, jij mag de volgende plaatsen.
Bij het vorige raadplaatje had ik alleen de plaatsnaam (Honfleur) aangegeven en dat was voldoende.
Het is immers raadplaatje en niet: raad waar de fotograaf staat.
Wolt, ook dank voor jouw sportiviteit.
Wolt en DaVinci, reuze bedankt voor jullie sportieve geste. Hier is dan mijn volgende foto:

Afbeelding
Sitiopark in Doorn.
Fedor schreef:
do 11 apr, 2019 20:10
Sitiopark in Doorn.
Hallo Fedor, dat heb je snel gedaan! En de foto heb ik afgelopen vrijdag 5 april speciaal voor Raad plaatje! (en nog meer....) genomen. Geen idee waar dit bouwsel voor dient, veel te hoog voor een afvalbak. Of een schoorsteen van een ondergronds gebouw. Recht tegenover het Huis Doorn, bekend van die Duitse keizer. Ik was op fietstocht door de provincie Utrecht, zoals de landkaart aangeeft, die iets uit m'n stuurtas stak.
https://www.google.nl/maps/@52.0303028, ... 312!8i6656

Je mag de volgende foto plaatsen.
Misschien een soort duiventil?

Volgende opgave: Hier zijn vast al mensen geweest, maar blijft een leuk plaat(s)je.
DSC02413.JPG
Monschau, Eifel? Ben daar in 1963 op schoolreis geweest maar kan me niet veel herinneren.
do 11 apr, 2019 21:43
Monschau, Eifel? Ben daar in 1963 op schoolreis geweest maar kan me niet veel herinneren.
Het is geen Monschau. Dat is een stuk "stedelijker".