Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 36 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34478 berichten

De tovenaar schreef:
Michael W schreef:Gildehaus ?
Nee iets verder van de grens, het ligt in een bos :wink:
Am berg in Suddendorf ?

Michael W schreef:Am berg in Suddendorf ?
Je dwaalt weer af :lol:

De tovenaar schreef:
Michael W schreef:Am berg in Suddendorf ?
Je dwaalt weer af :lol:
Lijkt op Schüttorf :wink:

Schüttorf ligt aan de uitlopers van de Bentheimer Berg, een tot 80 meter hoge zandsteenformatie uit het Krijt.

Je bent weer in de buurt van Bad Bentheim, nog even goed zoeken en je bent er. 8)

De tovenaar schreef:Je bent weer in de buurt van Bad Bentheim, nog even goed zoeken en je bent er. 8)
Toch niet Salzbergen? :?
Afbeelding

Rachel schreef:
De tovenaar schreef:Je bent weer in de buurt van Bad Bentheim, nog even goed zoeken en je bent er. 8)
Toch niet Salzbergen? :?
http://www.panoramio.com/photo/5149022

Sieringhoek :wink: 8)

Salzbergen is weer te ver van Bad Bentheim, Michael heeft in ieder geval het juiste zoekprogramma gevonden maar moet nog even verder fietsen :lol:

De tovenaar schreef:Salzbergen is weer te ver van Bad Bentheim, Michael heeft in ieder geval het juiste zoekprogramma gevonden maar moet nog even verder fietsen :lol:
Isterberg :roll: ?
http://www.panoramio.com/photo/400731

Het was toch moeilijker dan ik had gedacht, goed gedaan Rachel, je bent er eerder dan Michaël :lol:
Ja dat is 'm, de Isterberg, zo'n 10 km van Denekamp. Op de berg is ook een uitkijktoren met mooi uitzicht.

De tovenaar schreef: Het was toch moeilijker dan ik had gedacht, goed gedaan Rachel, je bent er eerder dan Michaël :lol:
Dat komt omdat die Bentheimer Bergen van oost naar west lopen en ik in het openluchttheater ben gebleven voor de voorstelling :wink:

De tovenaar schreef:Op de berg is ook een uitkijktoren met mooi uitzicht.
Ziet eruit als jouw puntmuts in Stahldraht. (Mooi Duits woord met veel medeklinkers en maar twee klinkers.) :wink:

Afbeelding

Rachel schreef:Ziet eruit als jouw puntmuts in Stahldraht. (Mooi Duits woord met veel medeklinkers en maar twee klinkers.) :wink:
:lol:

De tovenaar schreef:We blijven bij de rotsen. Deze rotsen liggen op een steenworpafstand van de Nederlandse grens:
Petit Suisse bij Müllerhal ten zuidwesten van Echternach in Luxembourg? Ben daar in 1971 langs gefietst en over de rotsen gewandeld.

Hier een foto van een schattig lief kerkje, mijn fiets heeft twee uur lang tegen de muur geparkeerd gestaan. Maar waar? www.mijnalbum.nl/Album=QYVIW48M
Klik erop voor een vergroting.

Martin E. van Doornik schreef: Petit Suisse bij Müllerhal ten zuidwesten van Echternach in Luxembourg? Ben daar in 1971 langs gefietst en over de rotsen gewandeld.
Is dat op een steenworp afstand van de grens? :lol:
Nee het is de Isterberg vlakbij Twente, het antwoord is hierboven al gegeven.

Martin E. van Doornik schreef:Hier een foto van een schattig lief kerkje, mijn fiets heeft twee uur lang tegen de muur geparkeerd gestaan. Maar waar? www.mijnalbum.nl/Album=QYVIW48M
Klik erop voor een vergroting.
oost-Europa? Maar waar? Tsjechië of (zuid-)oostelijker?

De tovenaar schreef:
Martin E. van Doornik schreef: Petit Suisse bij Müllerhal ten zuidwesten van Echternach in Luxembourg? Ben daar in 1971 langs gefietst en over de rotsen gewandeld.
Is dat op een steenworp afstand van de grens? :lol:
Nee het is de Isterberg vlakbij Twente, het antwoord is hierboven al gegeven.
Tja, omdat ik pagina 36 nog niet heb gezien waarin het antwoord staat. De foto staat op pagina 35. Petit Suisse leek wel erg op....

Martin E. van Doornik schreef:Hier een foto van een schattig lief kerkje, mijn fiets heeft twee uur lang tegen de muur geparkeerd gestaan. Maar waar? www.mijnalbum.nl/Album=QYVIW48M
Klik erop voor een vergroting.
Vast een Russisch-Orthodox kerkje :wink:

Michael W schreef:Vast een Russisch-Orthodox kerkje :wink:
Ongetwijfeld, maar zulke kerkjes vind je all over the world. Neem nou deze:
Afbeelding
Hij is te vinden in Juneau, hoofdstad van Alaska.