Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Oké het is gelukkig een wikipedia commons foto die vrij gebruikt mag worden. Maar we hadden wel afgesproken dat we eigen foto's zouden gebruiken. Wel grappig dat je vergat dat een foto die je van internet haalt niet bepaald gezocht hoeft te worden...
Nou vermoedde ik al de Anton Pieck-stijl, vooral op het huis rechts. Ik ben in 1959 nog op Efteling geweest....Travelmaster schreef: ↑do 28 mar, 2019 15:20Hahaha, dat moet ‘m zijn! Zat ik gewoon te ver weg te denken met m’n eurodisney
Ik fietste er afgelopen zaterdag nog langs. Ze zijn aan de oostzijde een hele strook bomen aan het kappen om een nieuwe weg aan te leggen. Want De Efteling moet groeien. Ik denk dan: waarom toch die groeiambitie, en waarom ten koste van de ongeving? Bizar...Martin E. van Doornik schreef: ↑do 28 mar, 2019 15:32Nou vermoedde ik al de Anton Pieck-stijl, vooral op het huis rechts. Ik ben in 1959 nog op Efteling geweest....Travelmaster schreef: ↑do 28 mar, 2019 15:20Hahaha, dat moet ‘m zijn! Zat ik gewoon te ver weg te denken met m’n eurodisney
Opnieuw sterke voorzet! Pas maar op dat je niet verslaafd raakt aan dit spelletje, Travelmaster.Travelmaster schreef: ↑do 28 mar, 2019 15:20...Zat ik gewoon te ver weg te denken met m’n eurodisney
Omdat het een spiraal is van groei en inkomsten die nu in balans zijn, stoppen ze daarmee dan klapt de bel een soort van.willem.m schreef: ↑do 28 mar, 2019 15:42Ik fietste er afgelopen zaterdag nog langs. Ze zijn aan de oostzijde een hele strook bomen aan het kappen om een nieuwe weg aan te leggen. Want De Efteling moet groeien. Ik denk dan: waarom toch die groeiambitie, en waarom ten koste van de ongeving? Bizar...Martin E. van Doornik schreef: ↑do 28 mar, 2019 15:32Nou vermoedde ik al de Anton Pieck-stijl, vooral op het huis rechts. Ik ben in 1959 nog op Efteling geweest....Travelmaster schreef: ↑do 28 mar, 2019 15:20
Hahaha, dat moet ‘m zijn! Zat ik gewoon te ver weg te denken met m’n eurodisney