Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 345 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

36055 berichten
Goed genoeg hoor BDR, je had eventueel de kerk als referentie kunnen nemen. Weer aan jou.
IMG_1080.jpg
Butte de Vauquois?
Inderdaad.

Het gaat hier wel hard, vorige keer duurde het dagen om een plaatje te raden. Fedor aan de beurt.
Was nu voor mij een makkelijke want raadde het meteen.

Hier de volgende (OK geen eigen foto (maar ben er uiteraard wel geweest) want kan nu daar ff niet bij ;)):
Naamloos - kopie.jpg
Correct. 2 minuten, een nieuw record?

Ik had wel ff gecontroleerd in Google Afbeeldingen maar daar doemde hij (bij mij iig) niet op) ;)

[edit]: Ik had ff verder moeten scrollen zie ik :roll:
Het record staat op 1 minuut van de tovenaar.
Dit plaatje zal wel een makkie zijn voor al die architectuurkenners hier:

7.jpg
EuroDisney / Disneyland Parijs :lol:
Nee, het is niet in Parijs.
Gdańsk?
Fedor schreef:
do 28 mar, 2019 11:58
Hier de volgende (OK geen eigen foto (maar ben er uiteraard wel geweest) want kan nu daar ff niet bij ;)):Naamloos - kopie.jpg
Oké het is gelukkig een wikipedia commons foto die vrij gebruikt mag worden. Maar we hadden wel afgesproken dat we eigen foto's zouden gebruiken. Wel grappig dat je vergat dat een foto die je van internet haalt niet bepaald gezocht hoeft te worden... :lol:
Nee, het is niet in Gdańsk.
math schreef:
do 28 mar, 2019 15:10
Efteling ?
Hahaha, dat moet ‘m zijn! Zat ik gewoon te ver weg te denken met m’n eurodisney :lol:
Helemaal goed :wink:. De volgende is voor math.
Travelmaster schreef:
do 28 mar, 2019 15:20
math schreef:
Efteling ?
Hahaha, dat moet ‘m zijn! Zat ik gewoon te ver weg te denken met m’n eurodisney :lol:
Nou vermoedde ik al de Anton Pieck-stijl, vooral op het huis rechts. Ik ben in 1959 nog op Efteling geweest....
Martin E. van Doornik schreef:
do 28 mar, 2019 15:32
Travelmaster schreef:
math schreef:
Efteling ?
Nou vermoedde ik al de Anton Pieck-stijl, vooral op het huis rechts. Ik ben in 1959 nog op Efteling geweest....
Ik fietste er afgelopen zaterdag nog langs. Ze zijn aan de oostzijde een hele strook bomen aan het kappen om een nieuwe weg aan te leggen. Want De Efteling moet groeien. Ik denk dan: waarom toch die groeiambitie, en waarom ten koste van de ongeving? Bizar...
Travelmaster schreef:
...Zat ik gewoon te ver weg te denken met m’n eurodisney :lol:
Opnieuw sterke voorzet! Pas maar op dat je niet verslaafd raakt aan dit spelletje, Travelmaster.
Volgende puzzelplaat

Afbeelding
willem.m schreef:
do 28 mar, 2019 15:42
Martin E. van Doornik schreef:
do 28 mar, 2019 15:32
Travelmaster schreef:

Ik fietste er afgelopen zaterdag nog langs. Ze zijn aan de oostzijde een hele strook bomen aan het kappen om een nieuwe weg aan te leggen. Want De Efteling moet groeien. Ik denk dan: waarom toch die groeiambitie, en waarom ten koste van de ongeving? Bizar...
Omdat het een spiraal is van groei en inkomsten die nu in balans zijn, stoppen ze daarmee dan klapt de bel een soort van.