Bert van Sprang schreef: ↑ma 23 sep, 2019 10:18De kaart lijkt op mijn OSM-kaart van Osmand, maar is inderdaad veel minder gedetailleerd.
Het is Osmand, dus een afwijkende detaillering lijkt me wat overdreven.Shadow schreef:Dat is het ook, maar dan uitgezoomd denk ik?
Nee, hele dag niet. Enkele uren ja. En qua laden, daar ben ik nog niet over uit. Op mijn oude fiets hangt zo'n Kema-ladertje. Daarmee kom ik niet zonder stroom te zitten i.c.m. deze telefoon.Berg van Sprang schreef: Ik zou me storen aan dat gigantische beeldscherm voor mijn neus. Hoe houd je de batterij een hele dag (en liefst langer) opgeladen?
En grootte, tja. Tegenwoordig is het een aardige uitdaging een kleine telefoon te krijgen. Dus die mening deel ik met je. Toch is dit zeker niet zo groot als menig populair toestel van dit moment.
Zeker. Leest goed af tijdens het fietsen, dus beperkte afleiding. In vergelijking met mijn Garmin, vind ik dit een veiliger (en comfortabelere) oplossing.
Osmand wel zo ingesteld dat het scherm uitschakelt. Heb niet de hele tijd behoefte aan de kaart.