Bedankt voor de leuke reacties, ik was geloof ik een beetje moe toen ik 't schreef en drukte ook te snel op 'versturen', sorry. Jullie hebben ook gelijk: het kan goedkoper, upgraden is leuk en heb idd al heel wat km's met de fiets gelopen.
De fiets verdient ook zeker een upgrade, tis een prachtfiets en hij heeft een zwaar leven bij me. Moet hem beter gaan beschermen, tegen rotsblokken, knagende berglemmingen, wildstromende rivieren en binnenkort weer die barre winter. En hij wordt er alleen maar beter van, nou ja .. hij wordt beter uitgerust zodat we het samen mss langer overleven.
DouweFries schreef: Hoe was trouwens je laatste tocht, de Vasaloppet? Ben nieuwsgierig, wil hem ook een keer fietsen.
Viel eigenlijk een beetje tegen, was wel een mooie tocht maar dacht dat het uitdagender was. Heb 't daarom zelf wat spannender gemaakt, zoals onmogelijke paadjes ingeslagen, verdwaald geraakt, een tijd over een spoorbaan gehobbeld, door moeras gesjouwd etc. En het was elandjachttijd, kwam af en toe een gecamoufleerde jager tegen, leunend tegen een boom, geweer ernaast, stil wachtend op een onschuldige eland. Dus moest hem dan natuurlijk netjes begroeten, met een hard en irritant "Hej hej!" en als hij dan zuur terug knikte gilde ik er nog heel gepast "Veel geluk met de jacht! Hejdåååååå!!" achteraan. Volgens mij heb ik daardoor een paar elanden gered.
Zal later nog een klein verslagje maken, met wat foto's want plaatjes kijken is altijd wel leuk.
nobbiomatic schreef: heb er nog een van cannondale, ruilen voor een muts?
Nou das een goede ruil! nee hoor, bewaar maar, je weet maar nooit. Ik wacht even het antwoord van Surly af voor ik wat ga bestellen, heb al antwoord van ze gekregen maar heb ze nog een mailtje gestuurd, ben ook wel nieuwsgierig hoe 't precies zit.
En wat betreft de muts, tis wel een echte helmmuts hoor, dus superdun. Het was pas geleden -3°C en heuveltje af was toch met bevroren oren maar toen het daarna zwoegend omhoog ging werden ze gelijk weer warm, dus ben er toch blij mee.
Tja, meer kan ik nog niet vertellen. Oja, hij is niet helemaal zwart zoals het plaatje doet vermoeden, achterop heeft ie een rode en een witte reflecterende streep. Of wacht, heb een plaatje waar de muts toevallig op staat. Tis in een schuilhutje, zat aan de oploscappuccino, was blij met de nieuwe muts, eigenlijk blij met alles dus dat moest op de foto.
Wil je de muts nu nog steeds?