Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 329 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35410 berichten
Inderdaad, in minder dan 7 minuten. Zo raak ik snel door mijn plaatjes heen!
In tegenstelling tot de vorige, ben ik onderstaande brug maar een keer gepasseerd.

Bijlagen

math schreef:
vr 08 mar, 2019 16:14
Inderdaad, in minder dan 7 minuten. Zo raak ik snel door mijn plaatjes heen!
Jullie zijn zo snel ... hier stapelen de plaatjes zich ondertussen op ... :)
Turkije?
gerritdevries schreef:
vr 08 mar, 2019 17:19
Turkije?
Ja
gerritdevries schreef:
vr 08 mar, 2019 17:26
Espiye?
In de buurt
Ik vond deze foto en daar stond die naam bij dacht ik. Maar mijn Turks is ook niet meer wat het geweest is.
Afbeelding
gerritdevries schreef:
vr 08 mar, 2019 19:00
Ik vond deze foto en daar stond die naam bij dacht ik. Maar mijn Turks is ook niet meer wat het geweest is.
Afbeelding
Mijn foto vind je terug op Google Maps, niet in Espiye, hij lijkt er wel op.
Ik zou zelfs durven beweren dat hij op nagenoeg dezelfde plek genomen is.
gerritdevries schreef:
vr 08 mar, 2019 20:49
Lijkt mij ook, maar waar is het?
Leon schreef:
vr 08 mar, 2019 20:52
gerritdevries schreef:
vr 08 mar, 2019 20:49
Lijkt mij ook, maar waar is het?
Google Maps waar ik de foto heb genomen, het lijkt op Gerrit's foto, maar is ergens anders...

Bijlagen

Wolt schreef:
vr 08 mar, 2019 21:08
Google Maps waar ik de foto heb genomen, het lijkt op Gerrit's foto, maar is ergens anders...
Denk je niet dat er gewoon 25 jaar flats bouwen en een stevig geval van hoogwater tussen zit?
Volgens mij ook. De berglijnen komen vrijwel exact overeen. Ik zie ook de toppen van de 2 minaretten boven een gebouw uitkomen.
Maar waar is het.
gerritdevries schreef:
vr 08 mar, 2019 21:32
Volgens mij ook. De berglijnen komen vrijwel exact overeen. Ik zie ook de toppen van de 2 minaretten boven een gebouw uitkomen.
Maar waar is het.
Foto is denk ik inderdaad van dezelfde plek, niet in Espiye echter, daar was ik die dag niet.
Görele Deresi, Turkije?
https://maps.app.goo.gl/j3jcA
willem.m schreef:
vr 08 mar, 2019 22:11
Görele Deresi, Turkije?
https://maps.app.goo.gl/j3jcA
Helemaal goed Willem, aan jou de volgende.
Mag ik mijn beurt ook aan Gerrit geven? Ik heb er eigenlijk nauwelijks iets voor gedaan...
Ja, dat is een paar km verder. Niet goed gelezen denk ik. Mag ik mijn beurt aan Leon geven?
Leon schreef:
vr 08 mar, 2019 16:33
gerritdevries schreef:
vr 08 mar, 2019 22:30
Ja, dat is een paar km verder. Niet goed gelezen denk ik. Mag ik mijn beurt aan Leon geven?
Leon schreef:
vr 08 mar, 2019 16:33
In deze tijden van nepnieuws vond ik 25 km toch echt te ver van het juiste antwoord. Het hielp natuurlijk niet dat ik zelf niet meteen in de gaten had dat het wel dezelfde foto was. Nu inmiddels weer thuis en nog eens op Google Maps gekeken en het valt me op dat de camera auto van Google de hele kust doet, behalve de brug bij Espiye...

Ik kijk uit naar het volgende plaatje als jullie eruit zijn wie de beurt krijgt. :D