Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 311 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35069 berichten
Moet het plaatje van een fietstocht zijn, of is een wandeltocht ook goed?
nicolevelo schreef:
vr 15 feb, 2019 12:11
Moet het plaatje van een fietstocht zijn, of is een wandeltocht ook goed?
Zolang de foto's maar van jezelf zijn. Ik plaats hier ook regelmatig foto's van wandeltochten.
Hoofdregel: als je er met de fiets geweest bent is het altijd goed.
Misschien kunnen we daarnaast aanhouden dat je er met een fiets zou moeten kunnen komen of dat het onderwerp in beeld een plaats is waar je zou moeten kunnen komen met de fiets? :idea:
(Ik heb ook wel eens een beetje gefoeteld :lol: )
Leon schreef:
vr 15 feb, 2019 13:18
Hoofdregel: als je er met de fiets geweest bent is het altijd goed.
Misschien kunnen we daarnaast aanhouden dat je er met een fiets zou moeten kunnen komen of dat het onderwerp in beeld een plaats is waar je zou moeten kunnen komen met de fiets? :idea:
(Ik heb ook wel eens een beetje gefoeteld :lol: )
In Brussel was ik met de trein gekomen, en ik was naar de plek gelopen. Voor mij is de hoofdregel dat de foto is gemaakt toen je er zelf bij was (door je zelf of een reisgenoot). Een tijdje terug postte ene BSM foto's die hij van het web had geplukt - dat was denk ik niet de bedoeling.
12-tunnel-of-dead_4901148409_o.jpg
Ik dacht dat Nicovelo aan de beurt was... :?

(Ik vind het ook wat ongepast om zo reclame te gaan maken. Doe dat dan bij een onderwerp waarbij het relevant is dat je een winkel hebt. Of reageer als privé-persoon.)
Vooraleer Beagle Bikes mijn beurt afsnoept, hier het volgende plaatje (dan toch maar tijdens een fietstocht :wink:)

OriginalPhoto-551364156.429791.jpeg
OriginalPhoto-551364156.429791.jpeg (107.27 KiB) 2786 keer bekeken
willem.m schreef:
vr 15 feb, 2019 15:33
Een tijdje terug postte ene BSM foto's die hij van het web had geplukt - dat was denk ik niet de bedoeling.
Ik heb de laatste tijd nog weleens aan BSM gedacht. In precies twee maanden tijd 677 berichten. Je zou kunnen zeggen dat hij nogal aanwezig was.;-)
En ineens, voor mij zonder aanwijsbare reden, was hij weg. Iemand een clue?
Ik weet, het is off-topic, maar gezien zijn sterke aanwezigheid in dit topic in die periode toch ook weer niet helemaal.
PeterVanRijn schreef:
vr 15 feb, 2019 18:35
willem.m schreef:
vr 15 feb, 2019 15:33
Een tijdje terug postte ene BSM foto's die hij van het web had geplukt - dat was denk ik niet de bedoeling.
Ik heb de laatste tijd nog weleens aan BSM gedacht. In precies twee maanden tijd 677 berichten. Je zou kunnen zeggen dat hij nogal aanwezig was.;-)
En ineens, voor mij zonder aanwijsbare reden, was hij weg. Iemand een clue?
Ik weet, het is off-topic, maar gezien zijn sterke aanwezigheid in dit topic in die periode toch ook weer niet helemaal.
BSM kon uitstekend kanalen raden :D
nicolevelo schreef:
vr 15 feb, 2019 08:27
Brussel : Hoek museumstraat - Koudenberg met zicht op het oude stadscentrum.
Alleen dat blauwe kunstwerk in de lucht ter hoogte van de Grote Markt stond er gisteren nog niet :-).
Ik ben hier in april 1975 op m'n fiets geweest (en tot nu toe de enige fietsbezoek aan Brussel) en achter de blauwe vlek staat de toren van het stadhuis, want ik herken de zijgevel daarvan, die hier nog goed zichtbaar is. Dat voorkomt zeker het te makkelijk herkennen.
Ergens in de buurt van de Elzas?

Hans
javb2812 schreef:
za 16 feb, 2019 01:09
Ergens in de buurt van de Elzas?

Hans
Nee, de kanalen in de buurt van de Elzas die ik heb bereden zien er anders uit.
Er staat wel nog wat informatie op de foto waaruit je een en ander kan afleiden.
Bike for Think-Pink Challenge 2018 8)
Chauny, Noord Frankrijk: https://goo.gl/maps/9iUSaB7R5pN2
De tovenaar schreef:
za 16 feb, 2019 12:39
Bike for Think-Pink Challenge 2018 8)
Chauny, Noord Frankrijk: https://goo.gl/maps/9iUSaB7R5pN2
Tovenaar, je doet het weer.
Veel tips heb jij niet nodig :roll:
After you!
Eitje voor Martin? :roll:
molen.jpg
De tovenaar schreef:
za 16 feb, 2019 13:00
Eitje voor Martin? :roll:

molen.jpg
Makkelijk zat, molen De Hoop in Garderen. Een van de weinige molens boven de grote rivieren zonder vangstok.
Goed hoor Martin, jij mag de volgende plaatsen.
Hier de volgende foto. Niet in Nederland. Daar heb ik vroeger kerkdiensten bijgewoond.

Afbeelding
De tovenaar schreef:
za 16 feb, 2019 13:00
Eitje voor Martin? :roll:
Inderdaad. Sinds ik weet dat Martin aan een halve baksteen kan zien of die in een molen zit verbaas ik me nergens over. Bovendien weet Martin nog van elke plaats waar hij ooit geweest is hoe die er uit zag en de precieze datum wanneer dat was, en dat allemaal nog analoog. 8) :wink: :D
En je kunt er bijna van uitgaan dat hij daar nog een foto van heeft ook!
PeterVanRijn schreef:
vr 15 feb, 2019 18:35
willem.m schreef:
vr 15 feb, 2019 15:33
Een tijdje terug postte ene BSM foto's die hij van het web had geplukt - dat was denk ik niet de bedoeling.
Ik heb de laatste tijd nog weleens aan BSM gedacht. In precies twee maanden tijd 677 berichten. Je zou kunnen zeggen dat hij nogal aanwezig was.;-)
En ineens, voor mij zonder aanwijsbare reden, was hij weg. Iemand een clue?
Ik weet, het is off-topic, maar gezien zijn sterke aanwezigheid in dit topic in die periode toch ook weer niet helemaal.
Ik weet dat hij een ban kreeg. Weet niet of hij daarna (een maand) nog weer hier is gezien.