Grandonneur schreef: ↑ma 10 okt, 2022 15:59
Pilot gaat er ook uit (alles in de aanbieding), ...
Bij Pilot is er op dit moment teveel gaande. Pieter, de oprichter van het merk en ontwerper van de fietsen, is afgelopen maand uit het bedrijf gestapt. Hij heeft zijn kindje op moeten geven en in mijn ogen is nu de ziel uit het bedrijf. Eerst maar eens even aanzien hoe Pilot zich gaat herpakken en welke kant het merk zich op ontwikkelt.
Pieter en ik houden contact voor het geval hij in de toekomst weer iets nieuws wil opstarten.
Fedor schreef: ↑ma 10 okt, 2022 16:54
De Brooks-tassen zitten niet meer in je collectie. Niet goed genoeg? Waren wel erg fraai om te zien.
Inderdaad niet goed genoeg. Vooral niet in relatie tot de prijs. Daarnaast hebben deze tassen niets met het Engelse Brooks te maken, want ze komen uit China... Ik ga er nog een keer een review over schrijven.
Fedor schreef: ↑ma 10 okt, 2022 16:54
Wel leuk dat het "goedkope" merk Agu blijkbaar voldoende kwaliteit heeft om bij jou verkocht te worden.
De kwaliteit is niet heel bijzonder, maar gewoon voldoende. Restrap (geproduceerd in Engeland) en Revelate Design (grotendeels geproduceerd in Alaska) zijn véél beter, maar Agu (gemaakt in China) is ook weer niet slecht en de lagere prijs staat in verhouding tot de kwaliteit.