![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Mario
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Zeker weten doe ik het niet, maar als ik naar het kaartje in dit bericht kijk, dan denk ik bij knooppunt 89.mario schreef:Bij welk knooppunt ligt de camping van vrijdag. dat maakt het zoeken wat eenvoudiger.
Heel veel plezier met je nieuwe huisje! Na het klussen heb je vast weer tijd voor vele tochten.egopro schreef:Vol spijt moet ik medelen dat ik nu het puntje bij paaltje komt toch neit mee kan. Ik krijg morgen de sleutel van mijn nieuwe huisje en heb een paar weken om dat huisje leefbaar te maken. Dus mijn paasweekend zal ik spenderen tussen de verfpotten in plaats van op de pedalen
Ook ProRail probeert ons dwars te zitten. Zie het volgende persbericht!Pathfinder_II schreef:- Laten we ons toch niet door afschrikken .... toch ??????
http://www.nu.nl/algemeen/1944674/paasd ... allen.html
De beperkte dienstregeling heeft alleen betrekking het stuk Almelo - Hengelo - Enschede en Delden - Oldenzaal.bert sitters schreef: Ook ProRail probeert ons dwars te zitten. Zie het volgende persbericht!
Volgens de NS dienstregeling alleen verstoring van de dienstregeling op zaterdag en zondagMarianne schreef: De beperkte dienstregeling heeft alleen betrekking het stuk Almelo - Hengelo - Enschede en Delden - Oldenzaal.
Aangezien de meeste mensen Rijssen vanaf Deventer zullen benaderen zullen zij hier weinig hinder van hebben.