Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paastocht 2009 - 10 t/m 13 April - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Paastocht 2009 - 10 t/m 13 April

140 berichten
Afbeelding
Soory wilde alleen even kijken of het lukte om mijn fiets op de site te plaatsen. Hij wordt wel veranderd in een Paasfiets. :shock:

Mario
Hallo Allemaal,

Voor iedereen die zich al heeft opgegeven of die daar nog over twijfeld. Pasen komt snel naderbij en het wordt dan ook hoog tijd om de laatste details bekend te maken. Hier is dan ook een .pdf met de laatste informatie. En een aantal links om zelf de kaartjes voor de verschillende dagen uit te kunnen printen (of een eigen variant te maken). Nu nog hopen om mooi weer. Tot Pasen !!!!

Vriendelijke Groet,
Marianne de Ruijter & Wouter Hagedoorn

Download: Paas info 2009 (pdf)

Kaartjes om zelf uit te printen:

Route in Google Earth

Dag 1 - 11 April:
Basis Route Dag 1(66km)

Dag 2 - 12 April:
Basis Route Dag 2 (53km)
Verlenging Dag 2 (25km)

Dag 3 - 13 April:
Korte Variant Dag 3 (53km)
Lange Variant Dag 3 (80km)

Download: GPS route Pasen 2009 (Mapsource)

Download: GPS route Pasen 2009 (GPX)
Het lukt mij niet om de gps gegevens te openen. :? :?:
hanzefietser schreef:Het lukt mij niet om de gps gegevens te openen. :? :?:
Bij mij lukt het wel en wel zo....
Eerst opslaan en dan openen met Map source.
Bedankt voor de melding. Ik heb nu de .gpx file ook toegevoegd, dan moet het zeker gaan lukken.

Wouter
Bij welk knooppunt ligt de camping van vrijdag. dat maakt het zoeken wat eenvoudiger.

mario
Pathfinder_II schreef:Bedankt voor de melding. Ik heb nu de .gpx file ook toegevoegd, dan moet het zeker gaan lukken.

Wouter
Ja, hij doet ut. :)
mario schreef:Bij welk knooppunt ligt de camping van vrijdag. dat maakt het zoeken wat eenvoudiger.
Zeker weten doe ik het niet, maar als ik naar het kaartje in dit bericht kijk, dan denk ik bij knooppunt 89.
Is iemand van plan om vrijdag al vanuit Amsterdam/Utrecht naar de startpunt te fietsen?
Vol spijt moet ik medelen dat ik nu het puntje bij paaltje komt toch neit mee kan :(. Ik krijg morgen de sleutel van mijn nieuwe huisje en heb een paar weken om dat huisje leefbaar te maken. Dus mijn paasweekend zal ik spenderen tussen de verfpotten in plaats van op de pedalen :(
egopro schreef:Vol spijt moet ik medelen dat ik nu het puntje bij paaltje komt toch neit mee kan :(. Ik krijg morgen de sleutel van mijn nieuwe huisje en heb een paar weken om dat huisje leefbaar te maken. Dus mijn paasweekend zal ik spenderen tussen de verfpotten in plaats van op de pedalen :(
Heel veel plezier met je nieuwe huisje! Na het klussen heb je vast weer tijd voor vele tochten.
:( - Laten we ons toch niet door afschrikken .... toch ??????

http://www.nu.nl/algemeen/1944674/paasd ... allen.html
nee, niet af laten schrikken,
Piet zegt het volgende over het paasweekend:

De komende dagen zal ik in Piets weer extra aandacht besteden aan het weer tijdens het komende lange paasweekend. Voorlopig ga ik er vanuit dat de Paasdagen wisselend verlopen, maar wel met te hoge temperaturen voor deze tijd van het jaar. Zo kan het zaterdag een droge dag worden met 16 of 17 graden. Goed voor de barbecue in de late middag en aan het begin van de avond. Paaszondag en Paasmaandag temperaturen rond 14 of 15 graden.
Pathfinder_II schreef::( - Laten we ons toch niet door afschrikken .... toch ??????



http://www.nu.nl/algemeen/1944674/paasd ... allen.html
Ook ProRail probeert ons dwars te zitten. Zie het volgende persbericht!


Treinenloop rond Hengelo met Pasen verstoord(Novum) - Het Overijsselse Hengelo is eind deze week nauwelijks te bereiken per trein. Spoorbeheerder ProRail schuift dit paasweekeinde een nieuwe voetgangerstunnel onder de perrons. Reizigers van en naar Hengelo moeten een deel van hun reis per bus afleggen.

Om de perrontunnel te kunnen plaatsen, moet een aantal sporen worden opgebroken. Daarmee maakt ProRail in de nacht van woensdag op donderdag een begin. De twaalf meter brede tunnel wordt vanaf zaterdag op zijn plaats geschoven. Dit gaat met een snelheid van circa acht meter per uur. Vervolgens worden de sporen teruggelegd, zodat de treinen vanaf dinsdag weer kunnen rijden.

Naast de werkzaamheden bij station Hengelo werk ProRail dit weekeinde op verschillende plaatsen in Twente aan het spoor. Vanwege de werkzaamheden zullen de intercity's en stoptreinen niet rijden tussen Almelo en Hengelo. De NS zetten bussen in. De internationale trein rijdt niet tussen Schiphol en Bad Bentheim. In Nederland rijden vervangende binnenlandse intercity's tussen de luchthaven en Almelo. Internationale reizigers moeten de NS Hispeedbus pakken.

Stoptreinen tussen Zutphen en Oldenzaal slaan het stuk Delden-Oldenzaal over. Tussen Hengelo en Enschede rijden vier stoptreinen per uur. Zaterdagavond, voorafgaand aan de voetbalwedstrijd FC Twente-Roda JC, rijdt iedere tien minuten een trein op dat traject.

Maandag rijden de intercity's weer. De internationale trein rijdt dan nog steeds niet. De stoptreinen tussen Zutphen en Oldenzaal rijden niet tussen Hengelo en Oldenzaal. Op dit traject rijden Syntusbussen. Vanaf dinsdag moet het treinverkeer weer via het spoorboekje rijden.
mario schreef:Bij welk knooppunt ligt de camping van vrijdag. dat maakt het zoeken wat eenvoudiger.mario
De campings liggen dichtbij het begin- en eindpunt van de routes. Gebruik eventueel even Google-maps oid om de precieze locatie te vinden.
bert sitters schreef: Ook ProRail probeert ons dwars te zitten. Zie het volgende persbericht!
De beperkte dienstregeling heeft alleen betrekking het stuk Almelo - Hengelo - Enschede en Delden - Oldenzaal.
Aangezien de meeste mensen Rijssen vanaf Deventer zullen benaderen zullen zij hier weinig hinder van hebben.
Prorail... Antirail... zal me een worst wezen :P
Ik heb een dag extra genomen om met de fiets te komen ;)
Zie Jullie daar :)
Weer - Slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding!
Spoor - We bezitten allemaal een fiets toch?

:roll:

Tot vrijdag avond/zaterdag ochtend!

Jimbo
Marianne schreef: De beperkte dienstregeling heeft alleen betrekking het stuk Almelo - Hengelo - Enschede en Delden - Oldenzaal.
Aangezien de meeste mensen Rijssen vanaf Deventer zullen benaderen zullen zij hier weinig hinder van hebben.
Volgens de NS dienstregeling alleen verstoring van de dienstregeling op zaterdag en zondag