Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Oudejaarsavond (paal)kamperen - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Oudejaarsavond (paal)kamperen

Er zijn ook echte winterschoenen voor klikpedalen, maar als dit de enige keer in het jaar is dat je ze nodig hebt heeft het natuurlijk weinig zin daar geld aan uit te geven.
Wim
Ik voel dat er onderaan de schoen waar het klikplaatje bevestigd is, veel warmte wegvloeit. Maar in de zomer in de bergen dan wil ik niks anders dan spd.
Op asfalt kan het erg prettig zijn inderdaad. Maar meestal als ik op fietsvakantie ga, is het onverhard. Dan is klikken voor mij toch niet prettig. Vandaar dat ik van half-half pedalen ben afgestapt.
Hey allemaal,
ik zie het dit jaar weer zitten om het nieuwe jaar in te gaan op een paalkamping. We waren met niet zoveel maar het was wel aangenaam.
De lokatie hoeft niet te wijzigen en het zal dit jaar of volgend iets minder koud zijn, vermoed ik. Hopelijk wordt het wat droger en dan kunnen we heel de nacht kampvuur houden. Ik kom samen met Robin alvast naar de Chaamse bossen of daar ergens in de buurt op een paalkamping nieuwjaar vieren.
Ondanks dat de beide fietsmaats in Verweggistan zijn (Wilde Westen en Overweldigende Oosten), dacht ik er over om dit jaar ook weer te gaan paalkamperen met Oud & Nieuw. Dat zou in ieder geval 3 'bikkels' ( :roll: ) opleveren. Hopelijk vriest het dit jaar wel wat meer!
Wie volgt om deze gewoonte tot een traditie te maken? :lol:

Aangezien er meerdere paalkampeerplaatsen zijn in de buurt van Chaam, nog even voor de duidelijkheid: het gaat om DEZE.
Vorig jaar is het goed bevallen, dat oplaaiend vuur met champagne, marshmellows en vrolijke kout. Wij doen weer mee, ik maak alleen één voorbehoud: kou is niet erg, maar stromende regen zou toch echt te veel afbreuk doen aan mijn oudejaarsbeleving. Komt de tipi overigens ook naar Ulvenhout?
Helaas, helaas....

Meedoen aan een TV-programma is niet altijd zonder risico. :( Ik moet me dan ook afmelden met een lamme enkel. Woensdag naar de huisarts om te kijken of die wat anders te zeggen heeft dan een Argentijnse dokter. Fietsen is er de komende weken niet echt bij. :(
Robertjan schreef:Ondanks dat de beide fietsmaats in Verweggistan zijn (Wilde Westen en Overweldigende Oosten), dacht ik er over om dit jaar ook weer te gaan paalkamperen met Oud & Nieuw. Dat zou in ieder geval 3 'bikkels' ( :roll: ) opleveren. Hopelijk vriest het dit jaar wel wat meer!
Wie volgt om deze gewoonte tot een traditie te maken? :lol:

Aangezien er meerdere paalkampeerplaatsen zijn in de buurt van Chaam, nog even voor de duidelijkheid: het gaat om DEZE.
brrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Robertjan: sterkte. Jammer dat je er niet bij kunt zijn. Wie moet nu dat kampvuur van nat hout (het is daar nu echt vochtig) aanmaken/-houden? :shock: :roll: Beterschap!
Onverwacht zijn we niet in staat naar Ulvenhout te komen. Heel jammer, de beloofde sneeuw in de bossen had me wel aangesproken :(