Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hutten trektocht 2008 - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Hutten trektocht 2008

Er hebben zich nu 40 deelnemers gemeld (stand woensdagavond), 19 in hutten en 21 in tenten, het wordt weer gezellig! Er is zelfs weer een plekje vrij in een hut.

jim

En met de regen lijkt het ook goed te gaan! Het waait net over.

http://www.meteox.nl/3daagse.aspx?for=1 ... erwachting

Nu nog even uitzieken voor zaterdag!
dus wat word het nu,morgenavond ?camping caves ?? groet rene.
rene 57 schreef:dus wat word het nu,morgenavond ?camping caves ?? groet rene.
Yep, en waar ontmoeten we elkaar zaterdagochtend?
jim

Blanche schreef:Nu nog even uitzieken voor zaterdag!
Oeps Blanche, je bent toch niet ziek hè?

jim
jimvdberg schreef:
rene 57 schreef:dus wat word het nu,morgenavond ?camping caves ?? groet rene.
Yep, en waar ontmoeten we elkaar zaterdagochtend?
jim
10.00 station Eindhoven toch??
marjan schreef:
jimvdberg schreef:Yep, en waar ontmoeten we elkaar zaterdagochtend?
jim
10.00 station Eindhoven toch??
Ik bedoel de vrijdag-avond kampeerders.

Vanavond 't Caves.

We kunnen tussen 19 en 20 uur een frietje eten in de kantine, mochten we dat willen. En de plaatselijke biljartvereniging heeft er een avondsessie, dus ze zijn open.

Gr.
Betty
ha daar zaterdagmorgen afspreken knooppuntje 36 in Wintelre ? hoeven wij niet terug te fietsen naar Eindhoven ligt toch op de route. rond half-11?? groet rene .

Wat wordt het weer?

Rutger

Rutger schreef:Wat wordt het weer?

Rutger
volgens Piet Paulusma:
Het wordt een bewolkte dag en vanuit het zuidoosten krijgen we te maken met regen en motregen. De temperaturen komen wat hoger te liggen tussen 8 en 11 graden. Het waait matig tot krachtig aan zee uit het oosten.

It giet oan!
Oant moarn!

lugs schreef:
Nat!!
Toen ik die link plaatste nog niet hoor :wink:

Het regent niet in een café :D :shock: :P

Rutger

Rutger schreef:Het regent niet in een café :D :shock: :P

Rutger
Goed plan, zal de café eigenaar het erg vind als we 15 tenten in zijn achtertuin gaan opzetten ;)

:D :shock: :D

Dat is nu ook weer grappig. Ik zat net de knooppunten kaart te bekijken en zag dat ik vanaf knooppunt 75, 200 meter vanaf mijn huidige woonplaats in Pijpelheide, naar knooppunt 75 bij de camping moet fietsen. Dat lijkt me een eitje!!! :D

Onderweg een stuk of 6 cafés. Heb er nu al zin in.

Groeten,

Rutger
Hoi Jim en alle anderen,

Het was weer een geweldig weekend. Zaterdag een beetje nat maar vandaag geweldig fietsweer.

Het eten zaterdag was heerlijk! Nogmaals bedankt voor je vrijwillige organisatie !

Eric

Nat, Gezellig, Mooi, Lekker bijkletsen, etc..

Ik heb genoten!

Ik heb ook genoten!!

Dankzij de 32 deelnemers is het een groot succes geworden. Zaterdag hebben we jammer genoeg de hele dag in de regen gefietst, en een aantal van ons kwam pas in het donker aan, ook al omdat de camping bijzonder slecht was aangegeven.
's-Avonds lekker gegeten in het restaurant aldaar (een 3-gangen menu voor 11 euro, tsja, we zaten in België, hè), en zondag gelukkig heerlijk fietsweer door een mooie omgeving.
Bedankt allemaal.

jim