Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldse fietsfilmpjes! - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Wereldse fietsfilmpjes!

513 berichten

Weer even wezen knoeien op de PC.
Als resultaat een filmpje met de avonturen van Gudy Rena, Harm en John in voornamelijk Yunnan en een stukje Sechuan in China.
Het filmpje is toegevoegd aan de WF groep.
Rechtstreeks bekijken kan op: http://nl.youtube.com/watch?v=7FpC3pwcstg

Veel kijkplezier!

John.

Ook wij hebben tijdens onze laatste reis wat filmpjes gemaakt.

Ze zijn lekker shaky, maar het waren onze eerste beelden vanaf de fiets...

Er volgen nog meer films!

Klik hier of kijk in de Wereldfiets-Youtube-groep :)

Groet,
JW en Gu

Ja hoor, er is weer een toevoeging. Wouter, Rutger en ik hebben onlangs 2 weken gefietst in Slowakije, Polen en Tsjechië.
Ik heb daarvan een filmpje gemaakt, klik hier.
Afbeelding

Het filmpje staat uiteraard ook op onze Wereldfiets-Youtube-groep.

Een kaartje van de route plus foto's staan op mijn site.
Het verslag volgt nog.

jim

Blanche schreef:Deze dan.....Viajar el mundo con une bicicleta?
Meer talen zijn welkom!

De verschillende talen zijn aangepast...tis maar net hoe je het brengt dat er een taalfout staat niet? :wink:

Maarre nog niemand filmpjes toegevoegd???!!!
In het thai: ปั่นจักรยานรอบโลก (fonetisch: pan tjakrajaan rohb look)

Zal m'n hd eens ondersteboven keren, moet ergens een paar clipjes hebben van een tochtje onverhard door noord-oost thailand (zonder bagage maar dat zie je toch niet)

Henk
Waarschuwing voor fietsers op Cuba

Hierbij een eerste impressie van onze recente Cuba reis van 33 dagen door oost en west Cuba deze zomer. Het 'echte' filmpje volgt nog. Klik op de afbeeldingen voor het filmpje en de Youtube groep. Het filmpje is gedraaid op Oost Cuba aan de rand van de weg onder een brug.

Afbeelding

Wereldfietsen op Youtube

Het filmpje is ook te vinden op de Youtube groep Wereldfietsen.
We hebben inmiddels al 17 leden en 65 prachtige filmpjes. Doe je ook mee?

Afbeelding

Opgegroeid op de Veluwe en Groningen vraag ik mij af; Wat hebben die lui te vieren?

Staan ze daar zomaar? Moet dat van de Partij?

Spinnetje schreef:Opgegroeid op de Veluwe en Groningen vraag ik mij af; Wat hebben die lui te vieren?

Staan ze daar zomaar? Moet dat van de Partij?
Mensen die zomaar muziek maken, gewoon omdat het kan...
Ja, dat bestaat echt.:?
MMMM foutje in de HTML (http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=9207) En uiteindelijk wordt mijn tekst toch zichtbaar!!! Jippie

@ Henk_B ook de Thaise wereldfietsers kunnen ons vanaf vandaag vinden op Youtube. Meer talen zijn altijd welkom. Ik ben benieuwd naar je bijdrage!

@ Spinnetje Nee hoor Marieke, tis gewoon een feestje niet opgelegd door de partij. Misschien is dat wel het mooie aan de Cubanen. Ondanks de moelijkheden toch blijven doorfeesten en fantastische muziek maken.
Kijk ook eens naar dit filmpje van het valse orgeltje uit Niquero. Gelukkig heeft een voorganger dit orgeltje dat elke avond onder ons raam speelde uitgebreid gefilmd zodat ik het nog kan beluisteren.
http://nl.youtube.com/watch?v=96L1nj7vzQk

En inmiddels hebben we er weer een nieuwe film bij over.....Marokko!
Dus al 66 films en 17 leden!

Spontaan en communistisch lijkt mij zo'n aparte combinatie..Dacht dat ze daar de hele dag de Internationale moesten zingen ha, ha,. Zal in Noord-Korea wel zo zijn. :?

Blanche, is je mond op dit forum gesnoerd!!!!????????????

Wat bewegende beelden uit Ecuador & Peru op de Youtube Wereldfietser groep of in hoge kwaliteit op onze site.

Zie o.a. hoe een Ecuadoriaan zonder versnellingen een berg op fiets. Verder natuurlijk de nodige landschappen en mooie bewoners.

Oh geinig, dan spam ik ons filmpje ook maar even uit Alaska!

Staat ook op de groep van de wereldfietsen youtube pagina overigens, maar misschien is een directe link leuker!

Filmpje!

Leuk filmpje Dennis en Marijke!
Ik zie op jullie site dat er nog heel veel meer filmpjes zijn om toe te voegen aan 'Wereldfietsen". :wink:

@ Dennis, Marijke, Ellen
Wat betreft de kwaliteit van de filmpjes op Youtube. Je kan bij elk filmpje sinds enkele maanden kiezen voor 'Bekijken op hoge kwaliteit' rechts onderaan het filmpje. Met deze optie en een middelgroot beeld heb ik een goed beeld. De kwaliteit hiervan verschilt niet echt met de kwaliteit van jullie filmpje op jullie website Dennis en Marijke. Zie ook de posting van Jim hierover eerder in dit draadje.
Maar goed het basis-filmpje op mijn eigen pc is natuurlijk wel glashelder.

Als je zelf lid bent/wordt van Youtube. Da kan je hier http://nl.youtube.com/video_quality_settings je instellingen wijzigen. Zodat je jouw filmpjes op een hogere kwaliteit toont en die van anderen ook zo kan zien.

Mooie reis daar in Ecuadór en Perú. De warme gevoelens kwamen weer helemaal boven. De afsluiting in Huanchaco is heel treffend. Erg mooie plek om een reis af te sluiten, daar bij Trujillo. De ruïnes in Ecuador herken ik ook direct. Eigenlijk zijn die erg klein. Machu Picchu is al meer een museum voor de mensheid, om over Choquequirao nog maar niet te spreken. In Ecuador, bij Quito, is ook "La Mitad del Mundo" leuk om te zien. Daar vlakbij is ook een 'onofficieel' museum.

Erg mooi de vriendelijkheid van de man op de fiets. Zo vermoeiend omhoog fietsen, maar altijd de vriendelijkheid zelve blijven. De bergen, de steile afgronden, het dagelijkse leven. Zo'n gevoel als ik daar altijd krijg, krijg ik volgens mij nergens anders...
Cuba zomer 2008
Salsa en la calle

Hierbij het filmverslag van onze zomerreis van 33 dagen op Cuba. Salsa en la calle omdat zowel wij net zoals het overige verkeer, de salsa danste op de weg om de vele kuilen te ontwijken. :wink:

> Klik op de afbeelding voor de film. Hij bestaat uit twee gedeelten! De gehele film kan je zien door aan de rechterkant te kiezen voor 'alle video's afspelen'.
> Wanneer je op Youtube rechtsonder het filmpje klikt op hoge kwaliteit, heb je bovendien de beste beelden.
> Deze film staat uiteraard ook op de Youtubegroep Wereldfietsen

Afbeelding :wink:

Heel leuk Blanche! En die laatste foto is mooi gevangen! ;)

Jeetje wat leuk. De kleuren van het landschap lijken ook zo fris. En dan de muziek, natuurlijk. Geweldig.
Wim

Sinds gisteren staat een filmpje van Gudy en mij op VIMEO.COM, het betere broertje van youtube.

Het gaat over ongelovelijk mooie reis door Svaneti, één van de mooiste streken van Georgië.
De link: http://www.vimeo.com/2289604

Veel kijkplezier!

John.

Ook ik had inmiddels ondekt dat Vimeo een veeeel beter broertje van Youtube is John! :wink:
Leuk filmpje!

Blanche
http://www.vimeo.com/blanche

Kunnen we op Vimeo niet ook een wereldfietser groep aanmaken?

giantus schreef:Kunnen we op Vimeo niet ook een wereldfietser groep aanmaken?
Dat kan.
Mijnheer Telleman had ook al zo'n suggestie 8)

Hopelijk willen dan alle deelnemers (21) aan de Youtube groep ook de moeite nemen om al hun filmpjes (81) op Vimeo en in de nieuwe Vimeogroep te plaatsen. Het voordeel is dat je film langer mag zijn dan 10 minuten én dat de beeldkwaliteit stukken beter is.

http://www.vimeo.com/groups/wereldfietser/videos

Iemand voor mij het wereldfietserlogo digitaal? Voeg ik dat toe.