MiaV schreef: _________________
Ik vatte mun krak-dillukuh en fietste dur vandeur (bergs)
Hi, zal dan ook nog maar eens reageren...
Als ik kijk naar een aantal andere fora waar ik regelmatig vertoef kan mij de indruk niet ontgaan dat er een aantal frequente gasten hier redelijk snel in superlatieven uitdrukt om hun mening te ventieleren. op zich weinig mis mee daar deze personen vaak inhoudelijk juiste zaken terspraken brengen. Maar juist door hoog van de toren te blazen komt de boodschap niet geheel juist over. Das dan weer jammer...
Maar reclame, wanneer kun je een post aanmerken als reclame? Sommige bedrijfjes maken zelfs in sommige posts anti-reclame voor hun eigen sevices door in heel simpele voorbeelden oplossingen voor kleine of grotere problemen voor te schotelen. Maar idd soms denk je ook zoiets van daar hebben we die en die weer met de geigende oplossing/ opmerking zoals deze al vaker van die en die wordt genoemd... das dan weer een nadeel van dit soort communities.
Dit soort zaken blijkt een delicaat probleem voor een communitie als deze waar men elkaar weldegelijk kent (de frequente posters dan) maar waar dwaalgasten niet echt in zijn ingeburgerd.... heb zelf ook een tijdje moeten wennen aan de mentaliteit hier.
Gewoon een beetje opletten met je post denk ik...
Bas