Tuurlijk. Er rijden tig miljoen fietsen met velgremmen. Maar met ervaring van beide typen op dezelfde fiets. Wat ervoer je qua verschil?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Tuurlijk. Er rijden tig miljoen fietsen met velgremmen. Maar met ervaring van beide typen op dezelfde fiets. Wat ervoer je qua verschil?
Wait wait wut? Je overwoog ringetjes onder je spaaknippels te stoppen om je oude spaken te kunnen hergebruiken met een velg met nét niet de juiste ERD, enkel om geen cassetteafnemer en kettingzweep te hoeven kopen?Man Met Fiets schreef: ↑ma 08 jan, 2024 22:53Alles heeft zo zijn redenen. Een compleet wiel komt zonder cassette. Om die dan over te kunnen zetten heb ik, als ik dat trefzeker wil doen zonder gepruts, extra gereedschap nodig, Een cassetteafnemer en kettingzweep. Die moet ik er dan bij aanschaffen (voor een fiets die niet van mij is). Kosten zijn niet heel hoog en wel overkomelijk maar voor misschien maar eenmalig gebruik weer niet echt rationeel. Dat houd me dan toch ook een beetje tegen.
Welnee, is echt nog wel wat te vinden.moeizame verkrijgbaarheid van velgremnaven