Hebben ze hier net die hele website verbouwd...
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dit. Volgens mij zou het uiteindelijke bedrag maar door weinig gebruikers gaan worden opgebracht. Dan is die 5 euro niet echt haalbaar.
Ik ben forumgebruiker, maar geen lid van de WF.Bert van Sprang schreef: ↑zo 06 nov, 2022 15:39Bij deze zou ik deze forumleden willen vragen wat zij er van zouden vinden jaarlijks een (vrijwillige) bijdrage van bijvoorbeeld € 5 voor gebruik van het forum te betalen?
Ik begrijp dat er t.o.v. het forum een grotere en groeiende groep online gebruikers op facebook actief is. Is daar geen moderatie vereist of loopt het daar allemaal gratis/vanzelf en geldt die inspanning alleen voor dit forum?Bert van Sprang schreef: ↑zo 06 nov, 2022 15:39In de bestuursvergadering van de vereniging is in september het volgende besproken: “Op dit moment zijn er vacatures voor een beheerder en voor meerdere moderatoren van het forum. Als deze niet op korte termijn worden ingevuld, moeten alle activiteiten eind van dit jaar gestopt worden. Het gevaar is te groot dat er technische problemen ontstaan bij het in de lucht houden van het forum en dat er door bepaalde gebruikers storend gedrag vertoond wordt. Mogelijke alternatieve oplossingen zijn het forum tegen betaling uitbesteden aan een externe partij of het forum overdragen aan een partij zonder de band met de Wereldfietser te handhaven.”
Het tegen betaling uitbesteden aan een extern partij lijkt mij een prima oplossing. De kosten hiervan kunnen volgens mij met gemak betaald worden door aan de forumleden die geen lid van de vereniging zijn een (vrijwillige) bijdrage van bijvoorbeeld € 5 per jaar te vragen. Bij deze zou ik deze forumleden willen vragen wat zij er van zouden vinden jaarlijks een (vrijwillige) bijdrage van bijvoorbeeld € 5 voor gebruik van het forum te betalen?
(ps geen flauw idee hoe ik hier een Poll van moet maken!)
Ik heb zelf geen ervaring met Facebook maar ik heb de WF-facebookpagina bekeken en misschien mis ik e.e.a., maar er staan maar weinig artikelen op. Of is het niet deze pagina? https://www.facebook.com/wereldfietservincent schol schreef: ↑di 08 nov, 2022 10:46Ik begrijp dat er t.o.v. het forum een grotere en groeiende groep online gebruikers op facebook actief is.
Nee, die is het niet. Daar komt men blijkbaar zo weinig dat er zelfs een jaar lang reclame over crypto onder een bericht over de ALV kan blijven staan.Fedor schreef: ↑di 08 nov, 2022 10:52
Ik heb zelf geen ervaring met Facebook maar ik heb de WF-facebookpagina bekeken en misschien mis ik e.e.a., maar er staan maar weinig artikelen op. Of is het niet deze pagina? https://www.facebook.com/wereldfietser
Voorheen had ook het Wereldfietser tijdschrift nog jarenlang een eigen facebook groep, maar die dubbeling is er ondertussen niet meer volgens mij. Toch al een stukje verbetering
Om publiekelijk kenbaar te maken dat je iemand van het desbetreffende facebookbericht op de hoogte gebracht hebt, het zogenaamde 'taggen'.
Hmm vreemd: "Welkom! Deze groep is onderdeel van vereniging De Wereldfietser." terwijl er op de WF-site geen link naar deze pagina staat.Leon schreef: ↑di 08 nov, 2022 10:56Ik vermoed dat je eigenlijk dit zoekt, maar dat de zoektocht een ervaren internetter als jou niet meteen lukt zegt ook wel iets:
https://nl-nl.facebook.com/groups/wereldfietser
Ik heb geen idee waarom je zoiets zou willen doen. Dan stuur je toch een pb/messengerbericht/appje?Jurr schreef:Om publiekelijk kenbaar te maken dat je iemand van het desbetreffende facebookbericht op de hoogte gebracht hebt, het zogenaamde 'taggen'.Leon schreef:Waarvoor dienen trouwens de vele berichten op facebook waarin iemand alleen iemand anders' naam roept?
Een soort moderne manier van publiekelijk 'HEE LEON KIJK EENS HIER!' schreeuwen