Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paastrektocht 14 - 17 april 2006 - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Paastrektocht 14 - 17 april 2006

Ga je vrijdag fietsend van Amsterdam naar Utrecht?

Waarschijnelijk wel. Jij ook?

Helaas het zit er voor mij niet in. Moet nog even het een en ander regelen in Utrecht vrijdagmorgen.

Ook heb ik al geluiden gehoord van mensen die waarschijnlijk de donderdag al ergens in de buurt van Utrecht gaan kamperen... ook gezellig!

Froggy schreef:Gaat iemand vrijdag ochtend vanuit Amsterdam vertrekken?
:?:
Froggy: ik vertrek vanuit Amsterdam, maar of ik fietsend ga hangt er beetje vanaf of ik op tijd alles bij elkaar heb geveegd aan bagage. De kans is aanwezig dat ik met de trein naar Utreg ga. Ik PB morgenavond wel of ik ga fietsen of niet.

Voor allen die het wat kan schelen, ik ben vrijdagavond/middag aanwezig in Doorwerth.
Moet nog even kijken waar ik de auto het best neer kan zetten voor de terugreis.
Ik denk dat ik hem wekl in Doorwerth kan laten staan en dan maandag gewoon terug te gaan naar Doorwerth om daar de boel weer in te laden.
Ik kom iig regelrecht vanuit m'n werk, aan de andere kant van het land:)

He, Ambacht! das vlak bij ons!

Jammer dat we er niet bij zijn... :(

Sja, en dan woon ik ook nog eens aan de kant van 't Ambacht die dicht tegen R'kerk aan ligt..... :P
Jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn, maar iig veel beterschap en hopelijk tot een volgende keer!

http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml?world=0036

The weather's gettin' better by the hour!!!! :D

Ik ben wel een beetje een mooi weer fietser en kan niet zeggen dat ik erg enthousiast wordt van de weersvoorspellingen. Het mag dan wel 2 graden warmer worden, de regen staat nog behoorlijk aanwezig in de planning.

Afbeelding

Ik hoop dat het verbeterd. Ik heb niet echt de spullen om koude nachten door te komen en de hele dag regen hoeft van mij niet.

Ik ben eigenlijk ook een mooi weer fietser, maar heb er toch wel zin in hoor. Enne..... misschien valt het weer wel mee uiteindelijk. Voorspellingen van de afgelopen dagen was ook waardeloos, maar heb elke dag na het werk nog flink wat uren in de tuin kunnen spitten.
Alleen balen dat de door mij bestelde Vaude tassen nog niet binnen zijn. Nu moet ik met mijn oude (niet-dichte) tassen de tocht ondernemen. Vuilniszakken dan maar weer ;). Wel balen.... nieuwe fiets en dan die oude afgetrapte tassen erop. 't is niet anders :?

Gewoon allemaal zelf zonnetje meebrengen mensen, dan komt het wel goed.

We houden het maar op de voorspelling van BBCworld!
In India had BBCworld meer gelijk dan Yahoo wheather.

John.

30 of 40% kans op regen is niet veel en maximaal 1 a 2 mm neerslag per dag stelt echt niets voor.

Wereldfietsers live op radio 2.

Morgenochtend om, schrik niet, 6.45 uur zijn wereldfietsers Jim van den Berg, Nel Prins en Jos Willemsen live op radio 2.
Ze worden dan geinterviewd over het reizen met de fiets.

Voor degene die de uitzending mist, zie www.vara.nl/ontbijtradio
Klik op Uitzending archief.
De uitzending is tot een maand na opname te beluisteren!

Groet, Rena :wink:

Voor de luie mensen onder ons (ik), het stukje over de Wereldfietser begint na 38m40s.

RENA BEDANKT

Je hebt een superweekend georganiseerd, alles was perfect geregeld, de documentatie vooraf, de routes, de campings, het verdelen in groepjes! Nog nooit waren er zoveel deelnemers bij een trektocht, toch? Het voelt alsof we een kleine vakantie erop hebben zitten en ik vond het echt supergezellig.

En een tip voor iedereen: staar niet teveel naar de weerberichten vooraf; gewoon gaan en het komt allemaal goed, kijk maar weer naar deze afgelopen 4 dagen.

jim

beste Rena en andere wereldfietsers!

Bedankt voor de leuke fietsdagen! het was echt super gezellig en goed geregeld! veel leuke en enthousiaste mensen!
Het weer valt uiteindelijk altijd weer mee als je op de fiets zit.. en met zoveel warme en lieve mensen wordt het vanzelf immers ook een stuk warmer in je omgeving!

Erg leuk dat er nu ook meer jongeren tussen zitten! dit maakt de wereldfiets vereniging nog specialer dan dat hij al is..

Bedankt nogmaals en ik hoop jullie allemaal te zien in Friesland!

Groeten YVette
Eerste keer mee met een WF tocht en meteen raak. Ik houd van lekker doorrijden (en ook wel van appeltaartstops en culturele dingen) en dat is prima gelukt met mijn ploegje :)
Kamperen met zoveel mensen zonder narigheid vereist een goede organisatie. Het verzamelen en oppikken was ook netjes geregeld. Lof voor Rena en krachten achter de schermen.

/me ^5s fietsmaatjes Jim en Carolien en Gregor. Danku voor het (fiets)plezier.

(vertaling: Hi-five voor J, C n G)

Iedereen bedankt voor het leuke weekend.
Het was geslaagd! Rena Top!
Grts
Gudy

RENA BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!

Rena bedankt! Rena bedankt! Rena bedankt! Rena bedankt! Rena bedankt! Rena bedankt! Rena bedankt! Rena bedankt! Rena bedankt!

DE PAASTREKTOCHT 2006 WAS EEN SUCCES!!!

Dit is te danken aan alle deelnemers!!!

Dus BEDANKT;
Andries, Anita, Annemiek (en trio), Annita, Antje, Astrid, Baukje, Bert, Carolien, Chantal, Daan, Frans, Gijs, Gregor, Gudy, Harm, James, Jan, Jarno, Jeroen (1), Jeroen (2), Johnny, Joke, Joris, Jos, Judith, Lars, Leon (met streepje), Marian, Martijn, Martin, Mieke, Mirjam, Nap, Nel, Pasoon, Quirien, Rene, Richard, Rinnert, Roald, Sjrik, Vincent, Wendy (en vriend), Wilbert, Yvette, Pim, Lisette

en in het bijzonder; John, Jim, Leon en Fokko voor het begeleiden van de groepen!!!

Zonder jullie was dit niet gelukt!

Helemaal toppie, Rena :wink:

ps: Oh ja, en nu niet vergeten morgen (19 april 2006) het AD te kopen om het interview met onze NEL te lezen!!!

pss: Als alles goed gaat, dan staat volgende week het verslag van de jongeren en het verslag van Joris over de Paastrektocht 2006 met wat foto's op de site!!!