Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tassentest: Vaude, Topeak, Ortlieb, Thule - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Tassentest: Vaude, Topeak, Ortlieb, Thule

Maar je brengt me op een idee. Aan één kant kan het kunststof van het geleide oogje aan de buitenzijde van de tas wel worden doorgezaagd, het kunststof stripje aan de binnenkant van de tas houdt ze wel bij elkaar vermoed ik. Als dat lukt zou je het bandje kunnen inhaken in het oogje. Goed plan! Zal het proberen zodra ik terug ben (dinsdag).

Frank
of niet 2 maar 1 oogje monteren/gebruiken?
OmeGerrit schreef:of niet 2 maar 1 oogje monteren/gebruiken?
Dan zakt 'ie toch weer af vrees ik :(
frank bueters schreef:Heb de daad bij het woord gevoegd en twee "lusjes" aan een lowrider tas gemaakt, en daar een bandje met snelsluiting doorheen getrokken.
Tas zit muurvast.
Dat geloof ik best. Maar dat zo'n draconische oplossing nodig is het geeft denk ik ook wel aan dat er ergens niet goed is met de combinatie van de tas, de drager en/of jouw fietsen.
Zonder meteen een schuldige aan te wijzen: ik vind de stand van de onderste haak wel apart.
Een bandje is bij off road tochten zeker niet ongebruikelijk Leon. Heeft niet veel te doen met de stand van de haak maar alles met de toestand van de track.

Frank